W nowej wersji aplikacji młodzi znajdą już tylko te funkcje, z których mogą korzystać
Pekao zaktualizowało swoją aplikację PeoPay, tak aby dopasować ją do potrzeb nastolatków. Młodzi użytkownicy zetkną się z nowym wyglądem apki, a znajdą w niej tylko te funkcje, z których mogą korzystać.
Mowa o rozwiązaniu do młodzieży, a więc osób, które "wyrosły" już z dziecięcej aplikacji PeoPay Kids, stworzonej z myślą o dzieciach do 13 r.ż., ale wciąż niepełnoletnich. Do tej pory osoby między 13 a 18 rokiem życia zyskiwały dostęp do standardowej apki PeoPay (takiej jak dla dorosłych użytkowników). Wszystkie ekrany wyglądały tak samo, a młodzi klienci widzieli wszystkie dostępne dla dorosłych funkcje. Część z nich była jednak w tej wersji apki nieaktywna.
Teraz zmieniono wygląd aplikacji dla tej grupy wiekowej, a nastolatkowie znajdą w niej tylko te usługi, które odpowiadają ich wiekowi. Będą więc mieli dostęp do Blika, płatności telefonem, wybranych przelewów, zakupu biletów komunikacyjnych czy doładowań telefonu. Powinno to być znacznie bardziej czytelne i użyteczne niż ekrany z wszystkimi funkcjami dostępnymi dla dorosłych, z których część jest nieaktywna. Dodatkowo młody użytkownik może też spersonalizować swoją aplikację, wybierając preferowany przez siebie awatar.