Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Global Assistance z modułem śledzenia szkody. Aplikacja pozwala m.in. na przesyłanie dokumentów czy kontakt z opiekunem

Global Assistance to należąca do grupy VIG firma świadcząca usługi asystorskie

Global Assistance Polska, firma assistance z grupy VIG, przygotowała aplikację z modułem śledzenia szkody. To narzędzie, dzięki któremu klienci korzystający z assistance samochodowego mogą na bieżąco obserwować postępy w ich sprawie.

Przeczytajcie także: Wojna cenowa w wynikach ubezpieczycieli

Aplikacja nie wymaga instalowania na telefonie. Umożliwia sprawdzenie statusu szkody, przesłanie dokumentów oraz bieżącą wymianę wiadomości z osobą obsługującą zgłoszenie.

Narzędzie jest sukcesywnie wprowadzane w obsłudze ubezpieczonych w kolejnych towarzystwach z grupy VIG, dla których Global Assistance organizuje pomoc asystorską. Twórcy zapowiadają też rozwój aplikacji w najbliższych miesiącach.

Global Assistance jest częścią austriackiej grupy Vienna Insurance Group, do której w Polsce należą też takie marki jak Compensa, Wiener, InterRisk czy Beesafe. Global zajmuje się świadczeniem usług assistance dla firm z grupy – zarówno tych z Polski, jak i Czech, Słowacji, Bułgarii i Rumunii – ale też dla graczy spoza VIG-u. Posiada dwa centra obsługi: w Warszawie i w Łodzi.

Przeczytajcie także: Link4 z aplikacją Internetowy Status Szkody

Przy okazji firma przekazała również, że utworzyła nowe stanowisko, które ma jej pomóc lepiej obsługiwać klientów – nosi ono angielską nazwę "voice of customer". Osoba pełniąca tę funkcję ma za zadanie analizować rozwiązania i procedury stosowane w firmie, tak aby jak najlepiej odpowiadały one na potrzeby klientów. Jej rolą jest również monitorowanie zakresu usług assistance, sposobu ich świadczenia, a także obiegu informacji – tak aby klient miał pełną wiedzę na temat etapów obsługi, a jednocześnie nie był bombardowany niepotrzebnymi treściami.

W tym kontekście warto wspomnieć, że poprawa doświadczeń klienta, nad którą pracuje Global Assistance, jest też jednym z ważnych tematów dla całej grupy. W ostatnim czasie VIG poinformował o planach utworzenia centrum kompetencyjnego, które będzie miało za zadanie pomiar i poprawę satysfakcji klientów różnych spółek z grupy. Na czele centrum stanie Rafał Mosionek.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies