Firma nie podjęła jeszcze decyzji, czy nowy projekt zastąpi poprzednie logo
Właściciel marki Autopay, firma Blue Media, zdecydował się zgłosić do Urzędu Patentowego nowy znak słowno-graficzny. Umieszczone w biuletynie UP logo wygląda tak:
Zapytałam firmę o plany związane z zastrzeżeniem nowego znaku. "W związku z dynamicznym rozwojem Autopay, marka postanowiła zastrzec również inne logo, które być może zostanie wdrożone w najbliższej przyszłości. Nie jest to jednak decyzja ostateczna, a co za tym idzie – właściciele marki nie zdecydowali na tym etapie, czy nowy projekt zastąpi poprzednie logo" – czytam w odpowiedzi.
Przypomnę, że obecnie firma posługuje się takim logotypem:
Za rozwój płatności automatycznych pod marką Autopay odpowiada w grupie Blue Media spółka Autopay Mobility. Jej flagowym produktem jest aplikacja, za pomocą której kierowcy mogą opłacać przejazdy autostradami A1, A2 i A4. Apka pozwala również regulować należności na wybranych parkingach i w myjniach samochodowych. Zapowiedziano również wdrożenie płatności za paliwo tankowane na stacjach benzynowych (opcja już dostępna w Niemczech).
Jak ustalił serwis cashless.pl, spółka pracuje także nad udostępnieniem narzędzia do "wspomagania zakupów", dzięki któremu użytkownicy apki będą mogli z niej korzystać przy płatnościach w internecie.
Natomiast umieszczony w biuletynie UP zakres usług, które mają być świadczone pod nowym logo, jest dość ograniczony i skupia się wokół marketingu, reklamy i udostępniania informacji handlowych. Sugerowałoby to, że nowe logo będzie wykorzystywane raczej do jakiegoś projektu w ramach firmy niż służyło jako nowy logotyp firmujący pełny zakres jej działalności. Możliwe jednak, że zakres zgłoszenia zostanie z czasem poszerzony.