Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Blue Media zastrzegły nowe logo Autopay. Zobaczcie, jak wygląda

Firma nie podjęła jeszcze decyzji, czy nowy projekt zastąpi poprzednie logo

Właściciel marki Autopay, firma Blue Media, zdecydował się zgłosić do Urzędu Patentowego nowy znak słowno-graficzny. Umieszczone w biuletynie UP logo wygląda tak:

Zapytałam firmę o plany związane z zastrzeżeniem nowego znaku. "W związku z dynamicznym rozwojem Autopay, marka postanowiła zastrzec również inne logo, które być może zostanie wdrożone w najbliższej przyszłości. Nie jest to jednak decyzja ostateczna, a co za tym idzie – właściciele marki nie zdecydowali na tym etapie, czy nowy projekt zastąpi poprzednie logo" – czytam w odpowiedzi.

Przeczytajcie także: Allegro Pay usuwa z regulaminu płatności kartami

Przypomnę, że obecnie firma posługuje się takim logotypem:

Za rozwój płatności automatycznych pod marką Autopay odpowiada w grupie Blue Media spółka Autopay Mobility. Jej flagowym produktem jest aplikacja, za pomocą której kierowcy mogą opłacać przejazdy autostradami A1, A2 i A4. Apka pozwala również regulować należności na wybranych parkingach i w myjniach samochodowych. Zapowiedziano również wdrożenie płatności za paliwo tankowane na stacjach benzynowych (opcja już dostępna w Niemczech).

Jak ustalił serwis cashless.pl, spółka pracuje także nad udostępnieniem narzędzia do "wspomagania zakupów", dzięki któremu użytkownicy apki będą mogli z niej korzystać przy płatnościach w internecie.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja Santandera już dostępna

Natomiast umieszczony w biuletynie UP zakres usług, które mają być świadczone pod nowym logo, jest dość ograniczony i skupia się wokół marketingu, reklamy i udostępniania informacji handlowych. Sugerowałoby to, że nowe logo będzie wykorzystywane raczej do jakiegoś projektu w ramach firmy niż służyło jako nowy logotyp firmujący pełny zakres jej działalności. Możliwe jednak, że zakres zgłoszenia zostanie z czasem poszerzony.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies