Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Compensa z ofertą embedded insurance. Zaproponuje ubezpieczenia sprzętu w sklepach internetowych i stacjonarnych

Zaplecze technologiczne zapewnia insurtech Beesafe

Compensa ubezpieczy sprzęt i urządzenia kupowane na platformach e-commerce i w sklepach stacjonarnych. Bazę technologiczną do oferowania ubezpieczeń zapewni insurtech Beesafe.

Polisy będą zapewniały ochronę ubezpieczeniową po okresie gwarancji producenta (do czterech dodatkowych lat), a także obowiązującą od dnia zakupu ochronę sprzętu na wypadek kradzieży lub przypadkowego zniszczenia. Nie ma ograniczenia liczby zdarzeń, które mogą wystąpić w trakcie trwania polisy, a limitem kwotowym jest zawsze równowartość sprzętu.

Przeczytajcie także: Tesla ubezpieczy swoich europejskich kierowców?

Nowy produkt będzie opierał się na bezgotówkowej likwidacji szkód i obsłudze w modelu door-to-door. W przypadku dużego sprzętu ubezpieczenie obejmuje przyjazd fachowca, który oceni stan urządzenia i naprawi go na miejscu, a w przypadku mniejszych urządzeń – także transport do serwisu. Jeśli naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna, klient może otrzymać zwrot gotówki. Możliwa jest również wymiana sprzętu na nowy.

Dystrybucja odbywa się w modelu B2B2C, a więc Compensa nawiązuje współpracę ze sklepami, które następnie oferują ubezpieczenia swoim klientom. W przypadku poszczególnych partnerstw ochrona jest dostosowywana do odpowiednich kategorii produktowych. Mogą to być typowe dla tego modelu sprzedaży ubezpieczenia elektroniki, m.in. RTV/AGD, smartfonów i komputerów, ale też elektronarzędzi, rowerów, hulajnóg elektrycznych, opon, mebli czy artykułów ogrodowych.

– Stawiamy na format white-label. Najpierw wspólnie z dystrybutorem sprzętu dopasowujemy zakres ochrony do specyfiki oferty. Następnie udostępniamy mu nasz front-end lub pod brandem partnera wdrażamy aplikację do zakupu polisy we wskazanych przez niego narzędziach sprzedaży w sklepach online i offline – tłumaczy Aleksandra Lech, kierownik ds. affinity w Biurze Bancassurance i Alternatywnych Kanałów Dystrybucji w Compensie.

Przeczytajcie także: Beesafe stawia na ubezpieczenia wbudowane

Zapleczem technologicznym produktu jest insurtech Beesafe, który tak jak Compensa należy do grupy VIG. O tym, że startup zamierza rozwijać narzędzia do sprzedaży w modelu embedded insurance mogliście przeczytać w wywiadzie, jakiego serwisowi cashless.pl udzielił prezes insurtechu Rafał Mosionek. Twórcy rozwiązania zapewniają, że cechuje je krótka ścieżka sprzedaży (wybór i zakup polisy ma wymagać jedynie trzech kliknięć), elastyczność przy dostosowywaniu produktu do specyfiki biznesu partnera oraz krótki czas wdrożenia (ok. 2-4 tygodnie).

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies