Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Vitaance z nową rundą finansowania. Ze swoją aplikacją wspierającą w dbaniu o zdrowie wyjdzie na kolejne rynki

Vitaance to hiszpański insurtech, który oferuje benefit pracowniczy w postaci połączenia ubezpieczeń na życie i wypadkowych z aplikacją motywującą do dbania o zdrowie

Hiszpański insurtech Vitaance zebrał 2,2 mln euro od inwestorów. W rundę zaangażował się polsko-francuski fundusz Astorya VC, który już wcześniej inwestował w tę spółkę. W gronie finansujących znaleźli się też m.in. K Fund, Kindred Ventures czy Softbank, o czym donosi Seguros News.

Przeczytajcie także: Już wkrótce nowa edycja raportu "Insurtechy w Polsce"

Vitaance łączy ubezpieczenia na życie i wypadkowe z aplikacją wspierającą w dbaniu o zdrowie. Rozwiązanie zostało przygotowane z myślą o grupowych ubezpieczeniach pracowniczych i jest oferowane przez pracodawców jako benefit pozapłacowy. Aplikacja zapewnia łatwy dostęp do informacji o ubezpieczeniu, a jednocześnie motywuje do aktywności.

Użytkownicy znajdą w niej zadania i wyzwania dotyczące zdrowia fizycznego i psychicznego. Mogą w nich współzawodniczyć ze swoimi współpracownikami, co ma mieć wymiar szczególnie angażujący. Zdobywają za to punkty, które można wymienić na nagrody, takie jak darmowe lekcje jogi, konsultacje z psychologiem czy treningi, lub przeznaczyć je na wsparcie organizacji pozarządowych.

Przeczytajcie także: Lemonade nawiązuje współpracę z BNP Paribas Cardif

Twórcy rozwiązania zapewniają, że Vitaance jest benefitem, z którego pracownicy aktywnie korzystają. Aż 80 proc. użytkowników sięga do aplikacji przynajmniej raz w miesiącu. Jak wskazują, jest to zaletą również z perspektywy pracodawcy, który oferuje benefit angażujący dla podwładnych, a jednocześnie przyczynia się do poprawy ich stanu zdrowia i pomaga w budowaniu relacji w zespole. Co ciekawe, pracodawcy również mogą tworzyć własne wyzwania i nagrody dla pracowników.

Vitaance zamierza przeznaczyć pozyskane środki na rozwój produktu i ekspansję zagraniczną. Jednocześnie warto zauważyć, że jeszcze do niedawna na europejskiej scenie insurtechowej dominowały podmioty operujące w obszarze ubezpieczeń majątkowych. Ostatnimi czasy się to zmienia, a Vitaance ze swoim pomysłem na popularyzację ubezpieczeń życiowych i sfery dbania o zdrowie wpisuje się w ten trend.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies