Pod tą nazwą kryje się pakiet usług, w którego skład ma wejść edukacyjny program lojalnościowy
Na zakończonej przed chwilą konferencji prasowej związanej z publikacją wyników finansowych w II kw. bieżącego roku, prezes Alior Banku Wojciech Sobieraj zapowiedział wprowadzenie do oferty nowego pakietu usług dla młodzieży pod nazwą "Haiz". – Oferta ta będzie dostępna od września i kierowana będzie do dzieci w różnym wieku, także do młodszych niż trzynastoletnie – powiedział Wojciech Sobieraj. To ważne o tyle, że większość banków (oprócz PKO BP), sprzedaje rachunki wyłącznie osobom, które ukończyły już 13. rok życia.
Przeczytajcie także: Rozgorzała walka banków o młodych klientów
W skład pakietu "Haiz" wejdą m.in. rachunek bankowy, karta płatnicza oraz aplikacja mobilna. Zgodnie z zapowiedzią szefa Aliora młodzi ludzie z pomocą smartfona będą mogli wykonywać masę różnych czynności, między innymi przesyłać między sobą pieniądze, zarządzać rachunkiem, na który otrzymywać będą kieszonkowe, itd.
Sobieraj zapewnia, że wielką wartością aplikacji "Haiz" będzie wysoka wygoda korzystania. – Poza tym w skład pakietu "Haiz" wejdzie unikalny program lojalnościowy, pozwalający zarabiać prawdziwe pieniądze a nie jakieś tam punkty – powiedział Wojciech Sobieraj. Wyjaśnił, iż nagrody w postaci prawdziwych pieniędzy będą trafiać na konta "Haiz" w zamian za korzystanie przez ich użytkowników oraz rodziców z usług oferowanych przez partnerów Aliora. Sobieraj podkreślił, że program będzie miał charakter edukacyjny. Premiowane mają być na przykład zakupy ekologicznej żywności czy usług związanych z prowadzeniem zdrowego trybu życia.
Przeczytajcie także: Z tą aplikacją zaoszczędzicie trochę pieniędzy
Alior to kolejny bank, który w ostatnim czasie zdecydował się na przygotowanie oferty dla najmłodszych klientów. Na początku sierpnia zrobił to mBank. Z kolei wczoraj PKO BP zaprezentował nową aplikację mobilną dla dzieci, pod nazwą "Brawo Bank AR". Specjaliści podkreślają, że liczba nowych osób wkraczających na rynek pracy, ze względu na zmiany demograficzne, będzie się sukcesywnie zmniejszać. Dlatego zaostrza się walka o młodych klientów.