Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Koniec Banku Smart coraz bliżej. Czy to będą barwy jego następcy?

W najbliższy wtorek właściciel zaprezentuje strategię instytucji, która przejmie klientów Smarta i BIZ Banku

Nie wiem jeszcze jak wygląda logo nowego banku, ale jego prawdopodobne barwy zdradza zaproszenie na wtorkową konferencję prasową związaną z prezentacją jego strategii. Uważam się za zwykłego faceta, a jak wiecie, tacy rozróżniają tylko kilka kolorów, m.in. fajne. Te zaprezentowane na zaproszeniu do takich bym zaliczył. Kwestia dyskusyjna, czy nadają się na barwy banku, ale w tym temacie musieliby się już wypowiedzieć marketingowcy.

Przeczytajcie także: Smart i BIZ znikną z rynku

Natomiast barwy te pasują w moim odczuciu do nazwy, jaką ma nosić następca Smarta i BIZ. Spekuluje się, że może to być nestusBank czy Nest Bank, kojarzące się z ciepłem rodzinnego domu. Z informacji Dziennika Gazety Prawnej wynika, że takie nazwy właściciel instytucji zarejestrował kilka tygodni temu w urzędzie patentowym.

Zmiany w Banku Smart i BIZ Banku to efekt nowego inwestora, który niedawno pojawił się u właściciela obu marek, czyli w FM PBP. Akcje banku kupił fundusz AnaCap a transakcja została wymuszona przez konflikt Komisji Nadzoru Finansowego z poprzednim głównym akcjonariuszem instytucji – funduszem Abris. Po zmianie inwestora z banku odszedł jego prezes Sławomir Lachowski i pojawili się nowi menedżerowie. Wśród nich np. były prezes Meritum Banku Bartosz Chytła.

Przeczytajcie także: Smart Bank przestaje być smart

Bank Smart, gdy wchodził na rynek dwa lata temu, był reklamowany jako pierwszy prawdziwie mobilny bank w Polsce. Umożliwił np. założenie rachunku osobistego od początku do końca za pośrednictwem aplikacji na smartfonie. Pozwolił również na pełne zarządzanie kontem i zakup nowych produktów z poziomu bankowości mobilnej. Od dłuższego czasu widać było jednak ducha zmian. Niedawno Smart zdecydował się np. na udostępnienie klientom obsługi w stacjonarnych placówkach.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies