Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mPOS-y już działają w Super Pharm. Ale to nie są jeszcze najnowsze verifony

eService i sieć drogerii obsługują klientów płacących bezgotówkowo przy pomocy urządzeń połączonych z telefonami iPhone i iPodami

Kilka miesięcy temu w serwisie Cashless mogliście zobaczyć oraz poczytać o przenośnych terminalach nowej generacji od firmy Verifone. Jej przedstawiciele uważają, że o ile mPOS-y w polskich warunkach niekoniecznie muszą się sprawdzić w małych firmach, to mają szansę odegrać ważną rolę w obsłudze klientów w dużych sieciach handlowych. To m.in. z myślą o nich powstał terminal nowej generacji e355 z serii Engage.

Przeczytajcie także: Polubiliście wypłacanie gotówki ze sklepów

e355 posiada WiFi, dzięki czemu może łączyć się z siecią wewnętrzną w sklepie. Jest także wyposażony w czytnik kodów kreskowych umożliwiający tworzenie koszyka zakupowego z wybranych przez klienta produktów. Obsługuje karty z paskiem magnetycznym, z mikroprocesorem oraz zbliżeniowe a także inne płatności bezstykowe. Może być sprzedawany ze specjalną ramką do zamocowania na odwrocie tabletu, z którym będzie połączony "stykowo". Więcej na temat tego urządzenia możecie przeczytać tutaj.

Tymczasem w minionym tygodniu eService pochwalił się, że właśnie rozpoczął obsługę mPOS-ów w sieci drogerii Super Pharm. Pisałem o tym tutaj. Oczywiście nie jest zaskakujące to, że w projekcie zastosowano urządzenia Verifone. Super Pharm już wcześniej eksperymentował z mPOS-ami i wykorzystywał przy tym urządzenia właśnie tego producenta. Zaskakujące jest jednak to, że przy obecnie trwającym wdrożeniu zastosowano urządzenia starszego typu oznaczone jako e315. Terminale te mogą współpracować wyłącznie z urządzeniami firmy Apple, a konkretnie z telefonami iPhone i iPodami piątej generacji.

Przeczytajcie także: Za granicą najlepiej płacić kartą walutową

Jak może pamiętacie, w tekście na temat nawiązania współpracy pomiędzy Super Pharm a eService zastanawiałem się skąd zmiana agenta w tej sieci drogerii, skoro wcześniej obsługiwał ją REVO należący do tej samej grupy kapitałowej co eService. Lilija Bartkowicz z marketingu firmy wyjaśniła, że choć obie firmy mają tego samego właściciela, są oddzielnymi podmiotami. – Firma eService złożyła najlepszą ofertę na zapytanie skierowane w tej sprawie przez Super Pharm i od czerwca obsługuje na wyłączność wszystkie transakcje kartowe realizowane w tej sieci – napisała przedstawicielka eService.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies