Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
SGB – kolejny bank z systemem w technologii RWD

Z rozwiązania mogą korzystać już klienci kilkunastu banków spółdzielczych zrzeszonych w SGB

Bank SGB poinformował przed chwilą w komunikacie prasowym o wdrożeniu internetowego systemu transakcyjnego w technologii responsywnej RWD. Umożliwia ona wygodne korzystanie z serwisu niezależnie od wielkości ekranu urządzenia, na którym przegląda się stronę www. Po prostu komponenty na tej stronie dostosowują się automatycznie do wielkości wyświetlacza smartfona, komputerowego monitora czy np. tabletu.

Przeczytajcie także: Sezon na podwyżki w bankach otwarty

Z komunikatu wynika jednak, że z nowego systemu nie mogą korzystać jeszcze klienci wszystkich banków zrzeszonych w SGB a jedynie kilkunastu z nich, które wdrożyły tzw. Zintegrowane Rozwiązanie Zrzeszeniowe SGB. Klienci tych banków mogą od teraz samodzielnie wybierać funkcje, z których chcą korzystać i dodawać je do pulpitu oraz aranżować ich układ wedle własnych upodobań. Nie muszą też od razu rezygnować ze starego systemu transakcyjnego. Będą mogli z niego korzystać jeszcze przez najbliższe pół roku.

Przeczytajcie także: Alior chce rozpocząć działalność w Hiszpanii

Technologia RWD staje się powoli standardem w polskiej bankowości. Serwisy transakcyjne tego typu oferują już między innymi Euro Bank, Millennium, ING Bank Śląski czy Raiffeisen Polbank. Prędzej czy później prawdopodobnie wszystkie instytucje będą musiały na to rozwiązanie postawić. W wyniku tego procesu w zapomnienie odchodzą już aplikacje mobilne na tablety. Kwestią dyskusyjną jest, czy podobnie stanie się z aplikacjami na smartfony. Część ekspertów tak uważa, ale inni są zdania, że aplikacje wykorzystujące natywne funkcje urządzeń mobilnych jeszcze długo nie oddadzą pola RWD, w przypadku którego wygoda korzystania na smartfonach pozostawia jeszcze wiele do życzenia.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies