Z rozwiązania mogą korzystać już klienci kilkunastu banków spółdzielczych zrzeszonych w SGB
Bank SGB poinformował przed chwilą w komunikacie prasowym o wdrożeniu internetowego systemu transakcyjnego w technologii responsywnej RWD. Umożliwia ona wygodne korzystanie z serwisu niezależnie od wielkości ekranu urządzenia, na którym przegląda się stronę www. Po prostu komponenty na tej stronie dostosowują się automatycznie do wielkości wyświetlacza smartfona, komputerowego monitora czy np. tabletu.
Przeczytajcie także: Sezon na podwyżki w bankach otwarty
Z komunikatu wynika jednak, że z nowego systemu nie mogą korzystać jeszcze klienci wszystkich banków zrzeszonych w SGB a jedynie kilkunastu z nich, które wdrożyły tzw. Zintegrowane Rozwiązanie Zrzeszeniowe SGB. Klienci tych banków mogą od teraz samodzielnie wybierać funkcje, z których chcą korzystać i dodawać je do pulpitu oraz aranżować ich układ wedle własnych upodobań. Nie muszą też od razu rezygnować ze starego systemu transakcyjnego. Będą mogli z niego korzystać jeszcze przez najbliższe pół roku.