Prawdopodobnie we wrześniu bank zaoferuje także nowe usługi przygotowane wspólnie z kupioną niedawno spółką ZenCard
Jak pewnie pamiętacie, w ubiegłym roku PKO BP oraz Orlen podpisały porozumienie o strategicznej współpracy. W jej ramach ma zostać przygotowana wspólna oferta dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Z wypowiedzi przedstawicieli banku wynika, że swoim rozmachem ma ona przyćmić tę przygotowaną w ramach strategicznych sojuszy mBanku i Aliora z Orange i T-Mobile. Może i przyćmi, ale jeszcze nieprędko.
Przeczytajcie także: Klienci Citi dostali nowy system transakcyjny
Z informacji przekazanych przez władze PKO podczas dzisiejszej konferencji prasowej wynika, że nowe produkty przygotowane wspólnie z Orlenem bank zaproponuje najwcześniej w II poł. bieżącego roku. Prezes instytucji Zbigniew Jagiełło nie podał konkretnego terminu, kiedy ma do tego dojść. Zakładam więc, że będzie to najwcześniej we wrześniu, bo w sezonie wakacyjnym z reguły nie wprowadza się na rynek nowych usług.
Przeczytajcie także: Alior wprowadza konto dla klientów Tesco
Również na drugą połowę bieżącego roku zaplanowano debiut produktów budowanych wspólnie z firmą ZenCard, fintechem w który bank zdecydował się niedawno zainwestować. Firma ta oferuje rozwiązanie pozwalające połączyć niemal każdy program lojalnościowy z kartą płatniczą. – Obecnie koncentrujemy się nad integracją platformy ZenCard z systemem eService. Myślę, że za ok. 3-4 miesiące terminale będą gotowe do obsługi programu ZenCard a w II poł. roku będziemy gotowi do startu operacyjnego – powiedział Szymon Wałach, dyrektor pionu klienta detalicznego w PKO.