Przedstawiciele banku deklarują, że ich pomysł to pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku
Wczoraj pojawiła się w marketach systemów operacyjnych aktualizacja aplikacji mobilnej Millennium. Wśród nowości znalazł się przede wszystkim program rekomendacyjny "Lubię to polecam". – Jako pierwsi w Polsce udostępniamy klientom pełną wersję programu w aplikacji mobilnej, z możliwością rejestracji, polecania, sprawdzania wyników, wyboru nagród itd. – deklaruje Ricardo Campos, dyrektor departamentu bankowości elektronicznej w Millennium.
Przeczytajcie także: Zaplo wprowadza logowanie biometryczne
Trudno mi w tym momencie zweryfikować te zapewnienia, ale rzeczywiście nie przypominam sobie czegoś takiego w żadnej z aplikacji bankowej, z której korzystam. Program oferowany przez Millennium jest dostępny we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem, a więc nie tylko w apce. Klienci mogą otrzymać nagrody w zamian za polecenie znajomym Konta 360 lub Konta 360 Student. Wśród benefitów są bilety do kina, moneyback od wydatków kartą lub Blikiem, bony na zakupy lub wysoko oprocentowana lokata.
Przeczytajcie także: EnveloBank ma wystartować przed wakacjami
Aplikacja Millennium należy do najbardziej rozwiniętych na polskim rynku. Jej użytkownicy mogą korzystać z płatności mobilnych HCE i Blika, logować się odciskiem palca, zaciągać pożyczki czy kupować ubezpieczenia komunikacyjne. Wydaje mi się, że apka Millennium spośród rozwiązań tego typu dostępnych w Polsce jest najbliżej tego, by zapewnić komfort korzystania z usług bankowych klientom określanym mianem mobile only. To osoby, które praktycznie nie logują się na rachunek inaczej niż przez komórkę. Do pełni szczęścia brakuje chyba już tylko mobilnych kredytów hipotecznych oraz wygodnego dostępu do informacji o zmianach cenników i regulaminów.
A jeśli chcielibyście założyć konto w Millennium kliknijcie tutaj