Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Poczta Polska pokochała obrót bezgotówkowy. Wprowadza na rynek kartę płatniczą

Nowa oferta przygotowana wspólnie z Bankiem Pocztowym i Mastercardem ma zostać zaprezentowana w najbliższą środę

Jak wiecie, klienci Poczty Polskiej odwiedzając jej placówki przez bardzo długi czas musieli zaopatrywać się w gotówkę, bo instytucja ta stroniła od płatności bezgotówkowych. Jeżeli ktoś miał szczęście i udało mu się na poczcie znaleźć terminal, to służył on wyłącznie do usługi zwanej cash advance, czyli wypłaty gotówki z rachunku osobistego. Zmieniło się to dopiero w ubiegłym roku, gdy we wszystkich własnych placówkach PP zainstalowano POS-y. Okazuje się, że to nie koniec bezgotówkowej rewolucji na Poczcie.

Przeczytajcie także: Euronet rozwija przekaz bankomatowy

Z otrzymanego przed chwilą zaproszenia na środową konferencję prasową wynika, że Poczta Polska ogłosi wprowadzenie na rynek własnej karty płatniczej. Oferta została przygotowana wspólnie z Bankiem Pocztowym – instytucją powiązaną kapitałowo z PP, oraz Mastercardem. Jak powiedziano mi w biurze prasowym Banku Pocztowego w przyszłości w ofercie pojawią się karty także z logo organizacji Visa.

Przeczytajcie także: Oto wariacja na temat moneybacku

Choć ogłoszenie nowej oferty ma nastąpić w najbliższą środę, karta Poczty Polskiej jest do nabycia już od kilku dni. Informację o niej można znaleźć na stronie Banku Pocztowego. Nie spodziewajcie się jednak jakiejś rewolucji – to zwykła karta wydawana do rachunków prowadzonych przez ten bank, tyle że z logo Poczty Polskiej. Karta jest bezpłatna natomiast płatne są rachunki, do których jest wydawana. Pocztowe Konto bez Ograniczeń kosztuje bezwarunkowo 15 zł. Natomiast Bliskie Konto Pocztowe to koszt miesięczny w wysokości 10 zł lub 5 zł w przypadku seniorów. Opłat tych można uniknąć wykonując transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę 300 zł miesięcznie.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies