Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank zwiększa funkcjonalność Android Pay. Nowości będą jeszcze w te wakacje

Z deklaracji przedstawicieli mBanku wynika, że jeszcze tego lata jego klienci będą mogli korzystać z Android Pay kartami Visy

Podczas zakończonej przed chwilą konferencji prasowej związanej z publikacją wyników finansowych za II kw. bieżącego roku szefostwo mBanku odniosło się do planów rozwoju aplikacji mobilnej w najbliższym czasie. Prezes instytucji Cezary Stypułkowski podkreślił, że aktualnie trwają prace nad udostępnieniem możliwości korzystania z płatności Android Pay kartami z logo Visa. Podtrzymano wcześniejszą deklarację, iż wdrożenie nastąpi jeszcze w te wakacje.

Przeczytajcie także: HCE visami Millennium już w sierpniu

Jak pewnie wiecie, już od kwietnia klienci mBanku mogą korzystać z Android Pay, ale pod warunkiem, że posiadają plastikową kartę Mastercarda. To oznacza, że duża część korzystających z usług tej instytucji od płatności mobilnych Google'a jest odciętych. Szacuje się, że mniej więcej 60 proc. posiadaczy kart mBanku ma plastik z logo Visy. Instytucja wciąż w tajemnicy utrzymuje liczbę klientów, która zdecydowała się na aktywację usługi Android Pay. Z moich nieoficjalnych informacji wynika, że na początku czerwca liczba ta przekroczyła 25 tys.

Przeczytajcie także: 75 tys. użytkowników Android Pay w Polsce

Tymczasem Cezary Stypułkowski skomentował także ostatnią decyzję mBanku o ujednoliceniu tabeli opłat i prowizji, która wiązała się z obniżką niektórych cen. A to wyjątkowe na polskim rynku, bo większość takich operacji oznacza raczej podwyżki. – Dokonujemy ciągłego przeglądu opłat i prowizji. Tam, gdzie ekonomia zmusza nas do podwyżek, podejmujemy takie decyzje. Ale są też usługi, których ceny możemy obniżyć i tak zrobiliśmy w tym przypadku. W przyszłości klienci mogą spodziewać się zarówno podwyżek jak i obniżek opłat – stwierdził prezes mBanku.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies