Ofertą, która na rynku znajdzie się w przyszłym miesiącu, Bank Pocztowy chce przyciągnąć do siebie zupełnie nowych klientów
Jak już pewnie wiecie, na wrzesień zapowiedziano start EnveloBanku. To aplikacja mobilna oraz internetowy serwis transakcyjny RWD, jakim Bank Pocztowy chce nadrobić dystans utracony do najnowocześniejszych instytucji finansowych na polskim rynku. Więcej na temat oferty EnveloBanku możecie przeczytać tutaj. Natomiast teraz chciałbym zwrócić uwagę na pewien jej mankament, który może stać się solą w oku klientów posiadających już rachunek w Banku Pocztowym.
Przeczytajcie także: Oto Konto jakie chcę od BZ WBK
Jak informuje biuro prasowe, dzięki wprowadzeniu EnveloBanku Pocztowy chce przyciągnąć do siebie nowych klientów internetowych i mobilnych, z którymi nie łączyły go dotąd żadne relacje. – Nie jest naszym celem namawianie ludzi do przechodzenia z Pocztowego do EnveloBanku. Zakładamy, że klienci Banku Pocztowego korzystają z jego usług z uwagi na faktyczne korzyści, jakie z tego tytułu odnoszą – pisze biuro prasowe BP.
Przeczytajcie także: Tak wygląda EnveloBank
Warto przy tym jednak pamiętać, że konsekwencją przyjętego przez Bank Pocztowy sposobu wdrożenia EnveloBanku będzie to, że klienci posiadający rachunek w tym pierwszym nie będą mogli otworzyć kolejnego w ramach oferty EnveloBanku. Biuro prasowe BP podkreśla jednak, że jeśli ktoś z posiadaczy jego rachunków będzie chciał korzystać z serwisu i aplikacji EnveloBanku, będzie mógł otworzyć tam konto, zamykając wcześniej rachunek w Pocztowym.
Fot. EnveloBank