System opracowany przez polską spółkę z branży fintech wykorzystują już hale Makro do promocji zorganizowanej wspólnie z Visą
Jak powiedział na dzisiejszej konferencji prasowej Szymon Wałach, dyrektor pionu klientów detalicznych w PKO BP, prawdopodobnie w przyszłym miesiącu druga duża sieć handlowa uruchomi program lojalnościowy oparty o system firmy Zencard. – Obecnie wdrażamy projekty z dwiema sieciami. Liczę na to, że pierwszy z nich wystartuje już we wrześniu, a drugi w kolejnym miesiącu – powiedział przedstawiciel PKO. Nie chciał zdradzić nazw sieci, które zdecydowały się nawiązać współpracę z Zencardem. Komunikat w sprawie startu pierwszego z tych projektów spodziewany jest w ciągu najbliższych tygodni.
Przeczytajcie także: mBank umożliwia zakładanie Profilu Zaufanego
Pierwszą siecią handlową, która nawiązała współpracę z Zencardem jest Makro. Obecnie trwa ogólnopolska promocja przygotowana wspólnie z organizacją Visa. W jej ramach przedsiębiorcy zaopatrujący się w hurtowniach wydając min. 500 zł na zakupy i opłacając je kartą Visy otrzymują bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście, który znajdziecie tutaj.
Przeczytajcie także: Pierwszy klient Zencardu po przejęciu przez PKO
Zencard to polski startup, o którym szczególnie głośno zrobiło się dzięki jego udziałowi w międzynarodowym programie Mastercarda Start Path. Program ten wspiera rozwój innowacyjnych firm z branży fintech. PKO zainwestował w Zencard na początku bieżącego roku. Rozwiązanie oferowane przez tę spółkę umożliwia przekształcenie zwykłego terminala płatniczego w narzędzie marketingowe. System Zencardu pozwala na integrację kart lojalnościowych z kartą bankową i naliczanie punktów czy też proponowanie bonusów w trakcie transakcji płatniczej.