Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pierwszy kontrakt Zencardu po przejęciu przez PKO. Firma obsługuje promocję Visy w Makro

Przedstawiciel spółki zapowiada rychłą finalizację kolejnych umów

Jak wynika z informacji podanej dziś przez Puls Biznesu, Zencard, polska firma z branży fintech rozpoczęła realizację pierwszej umowy podpisanej po przejęciu spółki w styczniu tego roku przez PKO BP. Jak podaje gazeta, Zencard obsługuje ogólnopolską akcję promocyjną w halach Makro. W jej ramach przedsiębiorcy zaopatrujący się w hurtowniach wydając min. 500 zł na zakupy i opłacając je kartą Visy otrzymują bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy.

Przeczytajcie także: PKO inwestuje w Zencard

Technologia Zencard ma ułatwiać koordynację akcji i umożliwiać zarządzanie dziennym limitem ofert promocyjnych. Bon dostaje każdego dnia pierwszych tysiąc klientów spełniających warunki promocji. Przedstawiciel Zencardu podkreśla na łamach gazety, że wkrótce spółka będzie obsługiwać kolejne akcje w Makro a także u innych klientów.

Przeczytajcie także: Polski fintech zaczyna eksportować

Wcześniej Zencard informował już o pierwszych umowach podpisanych z klientami zagranicznymi. Mowa o dwóch bankach z Włoch i Holandii, które dzięki technologii polskiej firmy będą mogły zaoferować swoim klientom firmowym możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj. Co ciekawe Zencard jest pierwszą i na razie jedyną firmą z Polski, która trafiła do finału prowadzonego przez Mastercarda programu wspierającego startupy Start Path.

Źródło: Puls Biznesu

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies