Przedstawiciel spółki zapowiada rychłą finalizację kolejnych umów
Jak wynika z informacji podanej dziś przez Puls Biznesu, Zencard, polska firma z branży fintech rozpoczęła realizację pierwszej umowy podpisanej po przejęciu spółki w styczniu tego roku przez PKO BP. Jak podaje gazeta, Zencard obsługuje ogólnopolską akcję promocyjną w halach Makro. W jej ramach przedsiębiorcy zaopatrujący się w hurtowniach wydając min. 500 zł na zakupy i opłacając je kartą Visy otrzymują bon o wartości 50 zł na kolejne zakupy.
Przeczytajcie także: PKO inwestuje w Zencard
Technologia Zencard ma ułatwiać koordynację akcji i umożliwiać zarządzanie dziennym limitem ofert promocyjnych. Bon dostaje każdego dnia pierwszych tysiąc klientów spełniających warunki promocji. Przedstawiciel Zencardu podkreśla na łamach gazety, że wkrótce spółka będzie obsługiwać kolejne akcje w Makro a także u innych klientów.
Przeczytajcie także: Polski fintech zaczyna eksportować
Wcześniej Zencard informował już o pierwszych umowach podpisanych z klientami zagranicznymi. Mowa o dwóch bankach z Włoch i Holandii, które dzięki technologii polskiej firmy będą mogły zaoferować swoim klientom firmowym możliwość prowadzenia programów lojalnościowych. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj. Co ciekawe Zencard jest pierwszą i na razie jedyną firmą z Polski, która trafiła do finału prowadzonego przez Mastercarda programu wspierającego startupy Start Path.
Źródło: Puls Biznesu