Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Niedługo PayPalem będziecie płacić w sklepach stacjonarnych. Firma rozszerza współpracę z Mastercardem w Europie

Wcześniej podobne porozumienie PayPal zawarł z Visą

Z dzisiejszego komunikatu prasowego PayPala wynika, że firma rozszerzyła swoją współpracę z organizacją Mastercard. Od teraz zasady porozumienia osiągniętego wcześniej między obiema instytucjami obowiązują nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także m.in. na rynkach w Afryce, Kanadzie, w Ameryce Południowej i w Europie, w tym w Polsce.

Przeczytajcie także: Ściślejsza współpraca PayPala i Visy

Jak głosi komunikat, karty Mastercarda staną się równoprawną formą płatności w portfelu PayPal, w którym konsumenci będą mogli zobaczyć znaną sobie cyfrową wersję swojego plastiku. Ponadto będą mogli wybrać Mastercard jako domyślną metodę płatności, co umożliwi im szybką i łatwą finalizację transakcji. Użytkownicy kart Mastercarda będą też mogli bez problemu dodawać je do systemu PayPal poprzez aplikacje bankowe.

Z informacji prasowej wynika także, że w ramach współpracy z Mastercardem PayPal będzie miał możliwość rozszerzenia swojej sieci akceptacji w placówkach stacjonarnych o te miejsca, w których dziś można płacić kartami Mastercard. Komunikat nie mówi tego wprost, ale wygląda na to, że PayPal będzie wydawał w Europie plastikowe karty Mastercarda lub oferował aplikacje mobilne umożliwiające płatności zbliżeniowe. Biuro prasowe PayPala w Polsce nie było w stanie potwierdzić tego od ręki i sprawdza informację w centrali. Gdy tylko otrzymam odpowiedź, zaktualizuję tekst.

Przeczytajcie także: Konto PayPal będzie można powiązać z Android Pay

Warto dodać, że kilka tygodni temu PayPal poinformował o rozszerzeniu współpracy na Europę także z konkurencyjną dla Mastercarda organizacją Visa. Wówczas podkreślono, że dzięki licencji bankowej uzyskanej w Luksemburgu, PayPal może otwierać rachunki płatnicze i wydawać do nich plastikowe karty oraz oferować płatności zbliżeniowe w aplikacjach zainstalowanych na smartfonach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies