Wcześniej technologię startupu kupionego zimą przez PKO BP wykorzystała sieć Makro
Jak pisze w dzisiejszej Rzeczpospolitej Michał Duszczyk, sieć aptek i drogerii Super-Pharm w pierwszej fazie współpracy z Zencardem wdroży jego platformę testowo w dwóch swoich placówkach. Później, jeśli testy wypadną pomyślnie, rozwiązanie zostanie zaimplementowane do wszystkich sklepów sieci. Tym samym potwierdza się informacja podana przez Cashless w sierpniu. Tekst na ten temat możecie znaleźć tutaj.
Super-Pharm chwali się, że do jego programu lojalnościowego Lifestyle zapisało się do tej pory 1,6 mln osób a 80 proc. z nich to aktywni klienci sieci. Problem w tym jednak, że aby zapisać się do programu po wykonaniu zakupów, należy przejść do specjalnego kiosku, gdzie wypełnia się odpowiednie formularze. A to trwa. Rozwiązanie Zencardu ma ten kłopot wyeliminować, gdyż umożliwia rejestrację w programie na terminalu płatniczym w kilkanaście sekund.
Super-Pharm to nie pierwsza duża sieć handlowa, która zdecydowała się na współpracę z Zencardem. Wcześniej zrobiła to sieć hurtowni Makro, która powierzyła polskiemu startupowi zarządzanie promocją zorganizowaną wspólnie z Visą. Przypomnę, że zimą bieżącego roku Zencard został kupiony przez PKO BP. Wcześniej został pierwszym polskim finalistą programu dla startupów fintechowych Start Path prowadzonego przez Mastercarda.
Więcej: Rzeczpospolita, str. B7