Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ważny krok dla przyszłości mPay. Spółka szuka inwestora

Firma poinformowała w komunikacie giełdowym o rozpoczęciu tzw. przeglądu opcji strategicznych, którego celem jest znalezienie środków na dalszy rozwój

Jak czytam w opublikowanym wczoraj komunikacie, mPay chce poddać analizie różne możliwe rozwiązania, w tym w szczególności pozyskanie inwestora, przeprowadzenie emisji nowych akcji lub partnerstwo strategiczne. – Przegląd ma na celu wybór najkorzystniejszego sposobu realizacji strategii długoterminowego rozwoju firmy – głosi komunikat mPay. Spółka podkreśliła jednak, że póki co żadne decyzje nie zostały jeszcze podjęte.

Przeczytajcie także: Wraca promocja Masterpassa w mPay

Jak powiedział mi przed chwilą prezes mPay Maciej Orzechowski, kierowana przez niego firma ma bardzo dużo pomysłów, jednak ich wdrażanie może okazać się nieefektywne w sytuacji, gdy brakuje odpowiednich zasobów na marketing nowych rozwiązań. – Obszar płatności bezgotówkowych z wykorzystaniem urządzeń mobilnych rozwija się wielokierunkowo i ma ogromny potencjał wzrostu. Nasz system jest w pełni elastyczny i chcemy jeszcze silniej rozwijać go w kierunku supermarketu usługowego. Dysponujemy wieloma koncepcjami, ale do ich sprawnej realizacji konieczne jest dysponowanie dodatkowymi zasobami – powiedział prezes mPay.

Przeczytajcie także: Smorszczewski zainwestował w mobilne portfele

Obecnie większościowym udziałowcem mPay jest Grupa Lew, która posiada ok. 95 proc. akcji firmy. Spółka notowana jest na należącym do Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie rynku NewConnect. mPay jest prekursorem płatności zdalnych na polskim rynku – działa od 2003 roku. Według raportu Cashless w III kw. bieżącego roku za pośrednictwem aplikacji mPay w 10 największych miastach Polski kupiono ok. 150 tys. biletów komunikacji miejskiej. Najwięksi konkurenci mPay to SkyCash i moBiLET.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies