Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
BGŻ BNP Paribas zaprezentował nowe logo

W najbliższy poniedziałek wszystkie oddziały byłych banków BGŻ i BNP Paribas zaczną działać pod nową nazwą

Z placówek znikną dotychczasowe logotypy obu instytucji, a pojawi się nowe logo BGŻ BNP Paribas. W skład logo wchodzi znak graficzny grupy BNP Paribas, używany na większości rynków, na których działa francuski gigant, oraz skrót, powstały z nazw połączonych banków.

To mankament, bo skrót jest długi i zawiera obcy wyraz. Wydawało mi się, że marketingowcy lepiej sobie z tym problemem poradzą. Widocznie jednak wytyczne polskiego nadzoru w tym zakresie były tak wymagające, że nie dało się lepiej z tego wybrnąć.

Przeczytaj także: Nowa promocja BOŚ Banku bez haczyków

Ujednoliceniu ulegnie strona internetowa, która dostępna będzie pod adresem bgzbnpparibas.pl i uruchomiony zostanie jeden numer kontaktowy telefonu: 801 321 123, wspólny dla klientów obu instytucji. Wszystkie oddziały nowego banku będą obsługiwać klientów byłych BGŻ i BNP Paribas.

Przedstawiciele instytucji deklarują, że zachodzące zmiany związane z procesem rebrandingu nie wymagają żadnych działań po stronie klientów Banku BGŻ BNP Paribas. Logują się oni do tego samego systemu bankowości elektronicznej i korzystają z tych samych loginów i haseł co dotychczas. Nie zmieniają się też warunki korzystania z kart płatniczych, rachunków bankowych i innych produktów.

W kolejnych tygodniach BGŻ BNP Paribas zaproponuje klientom nowe produkty, między innymi konto osobiste „Aktywna pensja”. Wpływające na rachunek wynagrodzenie będzie oprocentowane w wysokości 4 proc. w skali roku. Bank nie będzie pobierał opłaty za prowadzenie tego konta, bezpłatne będą też wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce oraz internetowe przelewy. Ponadto klienci będą mieli również dostęp do darmowego debetu do wysokości przelewanego wynagrodzenia.

Przeczytaj także: mBank zmienia wyglą strony głównej

Wprowadzenie nowej marki BGŻ BNP Paribas to kolejny etap procesu integracji Banku BGŻ BNP Paribas, który formalnie powstał 30 kwietnia 2015 r. w wyniku połączenia BGŻ i BNP. Zgodnie z planem do końca 2016 r. nastąpi połączenie operacyjne prowadzące do powstania jednolitej organizacji.

Natomiast już za kilka dni rozpocznie się zaplanowana na blisko dwa miesiące kampania wizerunkowa marki BGŻ BNP Paribas. W kampanii wykorzystane będą różne formy reklamy, w tym spoty telewizyjne, reklama prasowa, radiowa, kinowa i internetowa.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies