Nowa wersja apki powinna pojawić się w Google Play i App Store już jutro
Biuro prasowe mPay podało informację o kilku ważnych zmianach wprowadzanych do aplikacji wraz z najbliższą aktualizacją oprogramowania. Nowa wersja apki ma być dostępna w marketach systemów operacyjnych już jutro. Po aktualizacji użytkownicy zobaczą nową grafikę, zmiany w tabeli opłat oraz otrzymają ulepszony proces uruchamiania parkowania. Ale po kolei.
Przede wszystkim od teraz użytkownicy aplikacji mPay nie będą ponosić opłaty z tytułu braku aktywności transakcyjnej. Przypomnę, że operator apki wprowadził ją jesienią 2015 roku. Wynosiła 4,99 zł miesięcznie i była naliczana od każdego klienta, który aktywował aplikację i nie wykonywał żadnych transakcji. mPay rozpoczynał pobieranie opłaty po roku braku aktywności klienta do wysokości środków zgromadzonych w wirtualnej portmonetce. Ale, jak deklaruje mPay, teraz z tym już koniec.
Kolejna zmiana wprowadzana wraz z najnowszą wersją aplikacji to szata graficzna ułatwiająca przełączanie się pomiędzy poszczególnymi metodami parkowania oraz szybsze uruchamianie i zatrzymywanie parkowania. Pojawi się także podgląd aktualnego czasu i kosztu parkowania. Aplikacja będzie też mogła dostarczać usługi oparte o geolokalizację, takie jak np. wybór odpowiedniej strefy parkowania czy pomoc w znalezieniu zaparkowanego pojazdu. Nowy moduł dla kierowców po aktualizacji będzie wyglądał tak:
Jak podaje biuro prasowe spółki, udostępnienie nowej wersji aplikacji zbiegnie się w czasie z procesem, w ramach którego konta mPay oraz mPay Wallet (wykorzystywane m.in. do płatności Masterpass) zostaną połączone w jedno. Od teraz logowanie do wszystkich usług oferowanych przez mPay ma się odbywać za pomocą tych samych danych dostępowych.
mPay to najstarszy na polskim rynku operator płatności zdalnych, notowany na rynku NewConnect warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie pakiet kontrolny spółki należy do Grupy Lew. Przedstawiciele firmy nie ukrywają jednak, że szukają dla mPay inwestora, o czym kilka miesięcy temu informowano w komunikacie giełdowym. Natomiast z raportu Cashless na temat mobilnych parkingów i biletów wynika, że pod względem liczby transakcji i wartości sprzedaży mPay jest trzecią (po SkyCash i moBiLET) największą na polskim rynku aplikacją umożliwiającą zakup biletów komunikacyjnych i parkingowych.