Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Już oficjalnie: Polskie ePłatności udostępnią na swoich terminalach Blika

System płatności oferowany przez spółkę PSP będzie dostępny także w sklepach internetowych obsługiwanych przez należącą do PeP firmę Paylane

Polskie ePłatności poinformowały przed chwilą w komunikacie prasowym, iż w najbliższym czasie udostępnią na zarządzanych przez siebie terminalach płatniczych system Blik. Początkowo płatności zostaną wdrożone na 40 tys. POS-ów i będą proponowane wszystkim nowym klientom PeP. W dalszej części roku Blik trafi na pozostałe terminale spółki. Zostanie także udostępniony w sklepach internetowych obsługiwanych przez firmę PayLane. PeP niedawno przejął ten podmiot.

Przeczytajcie także: PeP wdraża płatności mobilne Blik

Dzisiejszy komunikat prasowy PeP potwierdza informacje Cashless z grudnia ubiegłego roku. Z tekstu, który jest dostępny tutaj, mogliście dowiedzieć się, że spółka planuje wdrożenie systemu Blik na swoich terminalach na przełomie I i II kwartału bieżącego roku. Teraz znanych jest już zatem nieco więcej szczegółów na temat tego wdrożenia.

Przeczytajcie także: Nowy sposób płatności na stacjach Shell

Blik to system płatności mobilnych oferowany przez spółkę Polski Standard Płatności. Umożliwia dokonywanie transakcji bezgotówkowych w terminalach stacjonarnych oraz sklepach internetowych a także przelewy na numer telefonu odbiorcy (tzw. P2P) oraz wyciąganie gotówki z bankomatów. Największą popularnością cieszą się płatności w e-commerce. W sklepach stacjonarnych, pod względem wygody korzystania Blik przegrywa z kartami zbliżeniowymi oraz zbliżeniowymi płatnościami mobilnymi takimi jak HCE i Google Pay.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies