Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Handlowy wprowadza chatbota na Messengerze. Ma pomagać w korzystaniu z programu lojalnościowego

Wcześniej w tym samym kanale chatbota wdrożył bank Credit Agricole

Jeszcze w tym tygodniu Citi Handlowy zamierza uruchomić na komunikatorze Facebooka chatbota. Robot ma pomagać klientom w korzystaniu z programu lojalnościowego CitiSpecial. Jak powiedziano mi w biurze prasowym banku, program zawiera bardzo wiele rabatów i innych bonusów, ale często ograniczonych czasowo. Część klientów chcących skorzystać z oferty banku, dowiaduje się o nich za późno.

Przeczytajcie także: Provident wchodzi do credit freeze

Rozwiązaniem tego problemu ma być chatbot. Klienci będą mogli zadawać mu pytania o aktualne oferty w programie CitiSpecial, a ten ma podpowiadać aktualne i najtrafniejsze. Ma przy tym wykorzystywać geolokalizację, co ma umożliwiać wskazywanie rabatów czy zniżek najbliżej miejsca, w którym aktualnie znajduje się klient.

Przeczytajcie także: Citi zautomatyzuje sprzedaż kart

Chatbot Handlowego na Messengerze to nie pierwsze takie rozwiązanie w polskiej bankowości. W ubiegłym roku chatbota o nazwie KrEdytka uruchomił bank Credit Agricole. KrEdytka ma za zadanie ułatwiać klientom składanie wniosków o kredyt gotówkowy. Nie wiem, jak to działa dzisiaj, ale gdy rozwiązanie wdrożono, borykano się z wieloma kłopotami. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj. Ciekawe jak ze swoim chatbotem poradzi sobie Citi.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies