Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Mastercard eksportuje specjalistów. Marta Życińska z polskiego biura została szefem marketingu firmy na cały region

Na stanowisku dyrektora marketingu oddziału w Warszawie zastąpi ją Paweł Kotowski

Biuro prasowe Mastercarda w Polsce informuje o awansie Marty Życińskiej, dotychczasowej dyrektor marketingu w warszawskim biurze firmy. Życińska została szefem marketingu Mastercarda na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jej stanowisko w polskim biurze organizacji zajmie natomiast Paweł Kotowski.

Przeczytajcie także: Mastercard podniesie limit na płatności bez PIN

Marta Życińska ma kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie dwa lata była dyrektor odpowiedzialną za ten obszar w Mastercardzie. W tym czasie nadzorowała m.in. uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki.pl czy współpracę z telewizją TVN przy projekcie "Drzewo marzeń". Wcześniej pracowała m.in. w PZU i w PTK Centertel, gdzie brała udział w rebrandingu marki Idea na Orange. Jest laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.

Przeczytajcie także: Kluby fitness coraz bardziej cashless

Z kolei Paweł Kotowski do Mastercarada dołączył w 2016 roku jako marketing manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. Kotowski karierę w marketingu zaczynał w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal 9 lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez 3 lata był brand managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz wydarzeń sportowych i kulturalnych.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies