Zdobywcę wyróżnienia poznacie 7 czerwca podczas Cashless Fintech Evening powered by Mastercard
Już za tydzień odbędzie się pierwszy Cashless Fintech Evening powered by Mastercard. W jego trakcie zaprezentowana zostanie Mapa Polskiego Fintechu, czyli najbardziej kompleksowe opracowanie na temat branży fintech w Polsce. Do współpracy podczas prac nad tym projektem redakcja Cashless zaprosiła fundację Fintech Poland oraz firmę doradczą Accenture.
Natomiast na podstawie danych zebranych podczas przygotowywania Mapy Polskiego Fintechu nominowano kandydatów do tytułów Fintech Roku oraz Fintech Future – po pięciu w każdej z tych kategorii. Poznaliście już wszystkich nominowanych do tytułu Fintech Roku. Są to: Bacca, Kontomatik, Kredytmarket, Polski Standard Płatności oraz SkyCash. Pisałem też już o dwóch kandydatach w kategorii Fintech Future, to jest o Billonie i Braintri. Dziś pora na trzeciego – firmę Igoria Trade i jej projekt IgoriaCard.
IgoriaCard to rozwiązanie, które przypomina mi nieco modnego w Europie Revoluta. W skład związanego z nią pakietu usług wchodzi internetowy serwis transakcyjny (w przyszłości ma być także aplikacja mobilna na Android i iOS) do zarządzania limitami, historią płatności, itd., 17 bezpłatnych rachunków walutowych dla najważniejszych walut, dostęp do platformy wymiany walut oraz wspomniana karta zbliżeniowa Mastercard. Może ona występować jako plastik oraz w formie wirtualnej, przydatnej np. w trakcie zakupów internetowych.
Rachunek karty zasilić można z innej karty lub przelewem z jednego z 40 banków z Polski, Czech, Słowacji, Irlandii, Norwegii i Wielkiej Brytanii. Igoria chce sprzedawać karty zarówno klientom indywidualnym jak i firmom, a całą platformę jako white label innym instytucjom, które chciałyby ją oferować pod własną marką. Liczy, że zarobi przede wszystkim na wymianie walut – jej podstawowym obszarem działalności jest znany kantor internetowy – Trejdoo.
Jak już wspomniałem, zdobywcę tytułu Fintech Future, podobnie jak zdobywcę tytułu Fintech Roku, poznacie 7 czerwca podczas Cashless Fintech Evening powered by Mastercard. Przedsięwzięcie to, oprócz sponsora tytularnego, zdecydowały się wesprzeć także firmy: Visa, BGŻ BNP Paribas, Vivus, PayU, Bancovo, Braintri oraz Efigence. Partnerem medialnym wydarzenia jest magazyn My Company. Prezentacja kolejnego nominowanego do tytułu Fintech Future już jutro.