Aplikacja Ergo Hestii to rozwiązanie chmurowe, dzięki któremu agenci mają stały dostęp do systemu sprzedażowego
Ergo Hestia przygotowała dla agentów nową aplikację, o nazwie EH24, zapewniającą stały dostęp do systemu sprzedażowego. Korzystając z aplikacji, pośrednicy mogą sprzedawać najpopularniejsze produkty ubezpieczyciela, takie jak OC, AC, assistance komunikacyjne, ubezpieczenia mieszkań, OC w życiu prywatnym i assistance mieszkaniowe. Z czasem w aplikacji mają się pojawić także pozostałe produkty z oferty dla klientów indywidualnych.
Agenci mogą wystawiać polisy niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują. Dzięki aplikacji mają również stały dostęp do historii zawartych umów. Pośrednicy, poproszeni przez Ergo Hestię o ocenę rozwiązania, wskazują, że pod względem użyteczności przypomina bazowy system sprzedażowy ubezpieczyciela – iHestię.
EH24 to rozwiązanie w chmurze, które będzie działać niezależnie od przerw w dostępności głównych systemów ubezpieczyciela – zarówno tych planowanych, jak i wynikających z ewentualnych awarii. Jak podkreśla ubezpieczyciel, przerwy techniczne są naturalnym elementem funkcjonowania oraz rozwijania systemów informatycznych. Teraz nie wpłyną one na działalność agentów, którzy bez problemu będą mogli przeprowadzać kalkulacje oraz wystawiać polisy.