Inter Polska specjalizuje się w ubezpieczeniach zdrowotnych oraz kierowanych do pracowników ochrony zdrowia
Inter zakończył właśnie wdrożenie aplikacji Edward.ai, która pomaga zarządzać obsługą klientów. Edward automatyzuje proces zbierania i wykorzystywania kontaktów sprzedażowych w sieci agencyjnej. Narzędzie gromadzi informacje o osobach, które wyraziły zainteresowanie ofertą, np. wypełniając formularz na stronie. Następnie przekazuje dane agentom, którzy w oznaczonym czasie kontaktują się z potencjalnym klientem.
Jak wyjaśnia dostawca rozwiązania, Edward to aplikacja mobilna, która wyręcza agentów w mozolnym wprowadzaniu danych, notowaniu i sprawdzaniu informacji o relacjach z klientami. Sprzedawca otrzymuje informacje o kliencie bezpośrednio na swój telefon. Edward może też pomagać w tworzeniu wizytówek, zadań i przypomnień po rozmowie czy we wprowadzaniu notatek.
Ubezpieczyciel podkreśla, że jednym z kluczowych czynników przy wyborze partnera do wdrożenia były wysokie wymogi związane z przetwarzaniem danych osobowych klientów i sprzedawców. Innym istotnym aspektem była możliwość wykorzystywania narzędzia bezpośrednio na telefonie komórkowym.
Z inteligentnego asystenta Edwarda korzysta też już kilka innych instytucji finansowych, m.in. ING Bank Śląski, a także inne firmy cechujące się rozproszonymi działami sprzedaży.