Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO BP ułatwia korzystanie z call center. Klienci mogą weryfikować swoją tożsamość przez IKO

Najnowsza usługa PKO BP jest dostępna w aktualizacji aplikacji IKO na urządzenia z Androidem

Użytkownicy aplikacji mobilnej IKO mogą uzyskać pomoc na infolinii bez konieczności podawania swojego numeru klienta i hasła telefonicznego. Wystarczy, że połączą się z call center po zalogowaniu do apki, dzięki czemu ich tożsamość zostanie od razu potwierdzona. O tym, że bank planuje wprowadzić takie udogodnienie, mogliście niedawno przeczytać w serwisie cashless.pl.

Przeczytajcie także: Zmiany w serwisie iPKO

Aby połączyć się z infolinią przez aplikację IKO, należy po zalogowaniu wybrać kolejno: Więcej, Pozostałe, Kontakt, Infolinia. W ten sposób można skorzystać z serwisu telefonicznego (IVR) lub uzyskać pomoc konsultanta. Obecnie funkcja jest dostępna w najnowszej wersji aplikacji IKO na Androida. Z podobnego udogodnienia mogą już od dłuższego czasu korzystać np. klienci mBanku.

Przeczytajcie także: Z aplikacji IKO będą mogli korzystać także klienci innych banków

Łączenie z call center z poziomu aplikacji to jedna z kilku nowych funkcji, które bank zaplanował dla klientów. W najbliższych tygodniach i miesiącach mają zostać udostępnione także: opcja aktywacji IKO na zagranicznych numerach telefonów, funkcja zarządzania funduszami inwestycyjnymi i portfelem obligacji skarbowych, płatności powtarzalne i prośba o przelew Blikiem. PKO ogłosiło również, że zamierza udostępnić IKO klientom innych banków, którzy będą mogli korzystać z różnych funkcji tej aplikacji dzięki powiązaniu z nią swojej karty płatniczej wydanej przez dowolną instytucję.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies