Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Dla Uniqi pracują dwa nowe roboty. Zobaczcie, czym się zajmują

W ciągu ostatnich dwóch lata Uniqa wdrożyła ponad 20 różnych automatyzacji. Dwa najnowsze boty wspierają proces sprzedaży polis flotowych oraz likwidacji szkód ubezpieczeniowych

W ostatnim czasie Uniqa wdrożyła produkcyjnie dwa nowe roboty programowe – jeden z nich wspiera sieć sprzedaży przy wystawianiu polis flotowych, a drugi odpowiada za wysyłkę statusów szkody do klientów.

Przeczytajcie także: Swiss Re i Daimler uruchamiają platformę ubezpieczeniową Movinx

Jak deklaruje Uniqa, dzięki działaniu robota zajmującego się wystawianiem polis, ubezpieczycielowi udało się trzykrotnie skrócić średni czas tego procesu. Agent, który obsługuje klienta posiadającego flotę pojazdów, wysyła na przeznaczoną do tego skrzynkę mailową plik z niezbędnymi danymi, a robot sam przekształca ofertę w polisę dla klienta. Cały proces nie wymaga nawet od agenta zalogowania się do systemu, a średni czas wystawienia polisy wynosi obecnie trzy minuty.

Drugi robot dba o zwiększenie satysfakcji klienta, który zgłosił szkodę, poprzez informowanie go o aktualnym statusie jego sprawy. W zależności od preferencji klienta automat wysyła odpowiednią informację mailem lub SMS-em, kiedy szkoda przejdzie do kolejnego etapu likwidacji. Od początku września Uniqa wysłała już w ten sposób 15 tys. wiadomości. Proces jest wciąż na etapie stabilizowania, a na podstawie sugestii klientów zaplanowano już kilka usprawnień.

Przeczytajcie także: Bot w Europ Assistance obsłużył już 60 tys. rozmów

Automatyzacja, a w szczególności robotyzacja procesów biznesowych coraz częściej staje się integralną częścią działania przedsiębiorstw na polskim rynku. Uniqa w ciągu ostatnich dwóch lat wdrożyła ponad 20 różnych automatyzacji – zarówno robotów programowych, jak i mniejszych usprawnień, wspierających pracę różnych obszarów organizacji, od sprzedaży, przez obsługę klienta, likwidację szkód, finanse czy bezpieczeństwo. Jak podaje ubezpieczyciel, dzięki tym rozwiązaniom udało się przeprocesować już ponad 675 tys. maili, zadań, zdjęć i wniosków (ze średnim poziomem efektywności 87 proc.).

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies