Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ubezpieczenie wyświetlacza telefonu będzie można kupić u agenta. Europa otwiera nowy kanał dystrybucji swojej apki Screenity

Agenci będą przekazywać klientom link afiliacyjny e-mailem, SMS-em, za pośrednictwem czatu lub w inny dogodny sposób

Europa uruchamia sprzedaż swojego ubezpieczenia wyświetlacza za pośrednictwem agentów ubezpieczeniowych. Screenity znajdzie się w ofercie pośredników należących do sieci ASF Premium.

Współpraca odbywa się w modelu afiliacji. Europa Ubezpieczenia generuje specjalny link sprzedażowy, który będzie dystrybuowany przez multiagentów wśród ich klientów. Link afiliacyjny może zostać przekazany klientowi w dowolny sposób: e-mailem, SMS-em, za pośrednictwem chatu lub też umieszczony na stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Może też trafić do drukowanych materiałów promocyjnych. Jeśli klient zdecyduje się pobrać aplikację i wykupić ubezpieczenie, agent otrzyma prowizję. Na początku możliwość sprzedaży Screenity uzyskało kilkudziesięciu agentów ASF Premium, z czasem grono to ma zostać poszerzone.

Przeczytajcie także: Kolejny ubezpieczyciel sięga po blockchain

Screenity to aplikacja, za pośrednictwem której można kupić ubezpieczenie wyświetlacza telefonu. W razie szkody Europa zapewnia usługę wymiany wyświetlacza w modelu door-to-door – klient zgłasza uszkodzenie, a ubezpieczyciel wysyła kuriera, który odbierze urządzenie, zawiezie do naprawy i dostarczy z powrotem klientowi po wymianie ekranu. Ochroną można objąć zarówno nowe, jak i starsze smartfony.

Aby uniknąć wyłudzeń, apka weryfikuje, czy ekran nie jest już uszkodzony, i umożliwia zawarcie umowy, tylko jeśli smartfon przeszedł test pozytywnie. Cały proces zakupu przeprowadza się w aplikacji. Koszt ochrony to 12 zł miesięcznie, a płatności obsługuje PayU. Umowa odnawia się automatycznie. Nieco trudniej jest zrezygnować z ochrony – trzeba w tym celu wysłać do ubezpieczyciela e-mail. Aplikacja dostępna jest zarówno na urządzenia z systemem Android, jak i iOS.

Przeczytajcie także: PZU zlikwidowało 160 tys. szkód z wykorzystaniem AI

Sprzedaż swojego produktu Europa opiera głównie na współpracy z partnerami zewnętrznymi – instytucjami finansowymi, sklepami z telefonami czy komisami GSM. – Tworząc aplikację Screenity zakładaliśmy, że afiliacja będzie jednym z modeli sprzedaży ubezpieczenia wyświetlacza. ASF Premium to kolejny partner, który w oparciu o ten model oferuje Screenity. Liczymy, że nasze ubezpieczenie będzie ciekawym i wartościowym uzupełnieniem oferty agentów ubezpieczeniowych, którzy coraz częściej i chętniej komunikują się ze swoimi klientami zdalnie, za pośrednictwem maili, social mediów czy komunikatorów – mówi Dominik Marzec, odpowiedzialny w Europa Ubezpieczenia za rozwój kanału e-commerce i mobilny.

ASF jest pierwszą multiagencją, z którą Europa nawiązała współpracę. Dotychczas ubezpieczyciel sprzedawał swoje produkty głównie za pośrednictwem banków i innych partnerów z różnych branż, a także przez internet. Od września do kanału agencyjnego trafiły dwa produkty Europy: ubezpieczenia na wypadek zachorowania na Covid-19 oraz na wypadek utraty prawa jazdy. Teraz w ofercie agentów znajduje się również Screenity.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies