Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ubezpieczenia online i offline u pośredników kredytowych. Współpraca Europy, porównywarki Ocenapolis.pl i pośrednika UnilinkCash

Ubezpieczenia Europy trafią do porównywarki Ocenapolis.pl i pośredników UnilinkCash, którzy zyskają jednocześnie dostęp do wszystkich ubezpieczycieli obecnych w porównywarce

Pośrednik finansowy UnilinkCash, porównywarka ubezpieczeń Ocenapolis.pl oraz Europa Ubezpieczenia nawiązały współpracę. W efekcie produkty Europy trafią do porównywarki Ocenapolis.pl, za pośrednictwem której klienci będą mogli je kupić samodzielnie, ale i u agentów sieci UnilinkCash. Tym samym Europa trafia do nowych kanałów dystrybucji (porównywarka ubezpieczeń oraz ogólna sieć pośredników finansowych), Ocenapolis.pl zyskuje kolejnego partnera (do tej pory w ofercie porównywarki było 11 marek ubezpieczeniowych), a pośrednicy UnilinkCash mogą rozszerzyć swoją działalność o sprzedaż ubezpieczeń.

UnilinkCash w swojej ofercie ma kredyty i pożyczki 30 banków i firm pożyczkowych. Współpracuje z ponad 3 tys. autoryzowanych partnerów w całej Polsce. Na razie chęć sprzedaży wyraziło 500 z nich, z czego 200 przeszło już odpowiednie szkolenia i egzaminy. Pierwszymi produktami Europy, które trafiły do ich oferty, są ubezpieczenie turystyczne, ubezpieczenie utraty mobilności (Chroń prawo do jazdy) oraz assistance domowe. W I kw. 2021 r. będą mogli również sprzedawać ubezpieczenie nieruchomości, wyświetlacza telefonu Screenity, terminowe ubezpieczenie na życie oraz ubezpieczenie spłaty kredytu lub pożyczki (tzw. PPI, payment protection insurance).

Przeczytajcie także: Kolejny biznes ubezpieczeniowy sprzedany

Spodziewałabym się, że szczególnie ten ostatni produkt może skłonić pośredników do wejścia w sprzedaż ubezpieczeń. Jak tłumaczy Marcin Grabiec, prezes UnilinkCash i członek zarządu Ocenapolis.pl, PPI dobrze wpisuje się w ofertę pośrednika finansowego i jest dla niego łatwe do zrozumienia. A przy tym pozwala poprawić zyskowność prowadzonego biznesu, bo łączna prowizja dla pośrednika przy sprzedaży pożyczki wraz z ubezpieczeniem może sięgnąć 10 proc. udzielanego kredytu, co jest wartością wysoką jak na obecne warunki rynkowe.

Rozszerzenie działalności o sprzedaż ubezpieczeń może być ciekawym źródłem dodatkowego dochodu dla pośredników finansowych, borykających się z trudnościami wynikającymi z sytuacji epidemicznej i regulacyjnej. Aby jeszcze bardziej ich do ubezpieczeń przekonać, partnerzy stojący za tym projektem postanowili włączyć do oferty również ubezpieczenia komunikacyjne, których klienci najczęściej poszukują i które najchętniej kupują. Jako że Europa nie sprzedaje tego typu polis, dostęp do nich zapewni agentom UnilinkCash platforma Ocenapolis.pl.

Przeczytajcie także: Ubezpieczenia Beesafe w porównywarce Porówneo

To internetowa porównywarka ubezpieczeń, która dzięki integracji z jedenastoma markami ubezpieczeniowymi umożliwia klientom poznanie ofert i zakup wybranego ubezpieczenia na swojej stronie internetowej. Teraz będą mogli korzystać z niej również pośrednicy finansowi przy stacjonarnej obsłudze swoich klientów. Ocenapolis.pl planuje również budowę aplikacji łączącej klienta z agentami oraz udostępnienie tym ostatnim rozwiązania typu CRM. Chce także docierać z ofertą biznesową do agentów ubezpieczeniowych, którzy obecnie nie współpracują z UnilinkCash, ale będą zainteresowani rozszerzeniem oferty produktowej.

Z kolei Europa Ubezpieczenia zyskuje w ramach tego partnerstwa dostęp do klientów sieci UnilinkCash oraz porównywarki Ocenapolis.pl. Ubezpieczyciel specjalizuje się zresztą w sprzedaży we współpracy z instytucjami finansowymi, a za sobą ma bardzo bogate doświadczenia partnerstw z bankami. I choć w ostatnim czasie coraz więcej widać go również w kanale B2C (m.in. poprzez aplikację Screenity, która – jak mogliście niedawno przeczytać w serwisie cashless.pl – trafiła do sprzedaży w kanale agencyjnym), to jak podkreśla prezes Marat Nevretdinov – swoją przyszłość upatruje głównie w skutecznych sojuszach B2B.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies