Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Sync. zamyka konta użytkowników z Polski. Fintech nie przygotował się na Brexit

Osoby korzystające z usług fintechu powinny wypłacić swoje środki najpóźniej do 30 grudnia tego roku

Sync. rezygnuje ze świadczenia usług dla użytkowników z Polski. Jak doniósł nam jeden z czytelników, fintech wysłał do swoich klientów mail z informacją, że jest zmuszony zamknąć wszystkie konta osób z Unii Europejskiej ze względu na Brexit.

Przeczytajcie także: Cinkciarz wprowadza Google Pay

Konta zostaną zamknięte 30 grudnia tego roku. Fintech rekomenduje, by do tego czasu przelać zgromadzone środki na inne konto, ponieważ odzyskanie pieniędzy w późniejszym czasie będzie wymagało wiele zachodu. Sync. ma nadzieję, że europejscy klienci znów zaczną korzystać z jego usług, kiedy tylko będzie to możliwe. Firma musiałaby jednak najpierw uzyskać licencję w jednym z krajów należących do Unii Europejskiej, czego – jak można się domyślać – na razie nie zdążyła zrobić.

Przeczytajcie także: Karta z logo klubu piłkarskiego lub kotkorożcami w ofercie PKO BP

Sync. nie zabawił w Polsce zbyt długo – jak mogliście przeczytać w serwisie cashelss.pl, firma otworzyła się na użytkowników znad Wisły niespełna pół roku temu. Fintech oferował im aplikację do agregowania rachunków płatniczych prowadzonych przez różne instytucje. Niestety w Polsce użyteczność tego rozwiązania nie była zbyt duża, gdyż agregacja dotyczyła wyłącznie Revoluta. W zamyśle apka miała upraszczać zarządzanie kontami, przesyłanie pieniędzy oraz wymianę walut. Dodatkowo fintech oferował kartę plastikową i wirtualną.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies