Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Revo chwali się pierwszymi partnerami w Polsce. Na I kw. zapowiada wprowadzenie aplikacji mobilnej

Revo wprowadzi aplikację dla klientów i oddzielną dla partnerów biznesowych

Fintech Revo Technologies ostrzy sobie zęby na ekspansję w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, firma otworzyła biuro w Warszawie i stąd zamierza rozwijać biznes w naszym regionie. Spółka chwali się pozyskaniem pierwszych klientów na polskim rynku. Są to sieci odzieżowe Diverse, Lancerto oraz Deni Cler, a rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi, działającymi zarówno online, jak i offline, mają być zaawansowane.

Przeczytajcie także: Polski ZEN ma nowego konkurenta

Fintech otrzymał w ostatnim czasie 50 mln dolarów na rozwój, w ramach którego zamierza zarówno wchodzić na nowe rynki, jak i wprowadzać usprawnienia technologiczne. W planach na ten rok jest m.in. udostępnienie aplikacji mobilnej dla klientów oraz aplikacji dla partnerów (jeszcze w I kwartale 2021 r.), a także umożliwienie realizacji bezpośrednich wypłat na konto z limitu Revo – klienci będą mogli przelać środki przyznane im przez fintech na swoje konto, a część niewykorzystaną na aktualne zakupy wykorzystać kiedy indziej, w dowolnym celu.

Fintech specjalizuje się w rozwiązaniach z zakresu odroczonych płatności. Jak przekonuje, implementacja wtyczki Revo zapewnia partnerom zwiększenie wolumenu sprzedaży. Ze statystyk firmy wynika, że średnia wartość koszyka klienckiego wzrasta w niektórych przypadkach ponad dwukrotnie, wskaźnik zwrotów produktów w kanale online zmniejsza się o 35 proc, a klienci wracają do sklepu nawet dwukrotnie częściej.

Przeczytajcie także: Cloud POS od Mastercarda

Płatności odroczone to model finansowania, o którym coraz więcej mówi się w ostatnim czasie. Na naszym rynku bardzo aktywnie pozyskuje partnerów PayPo, ale gruszek w popiele nie zasypia również Twisto, które niedawno otrzymało 17 mln zł finansowania na rozwój w Polsce. Plany świadczenia usług typu buy now, pay later wyjawiła ostatnio również firma pożyczkowa Smartney. Jej rozwiązanie Pay Smartney to efekt współpracy z Blue Media. Płatności odroczone udostępnia też użytkownikom swojej platformy Allegro – w tym przypadku to jeden ze sposobów finansowania zebranych pod szyldem Allegro Pay.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies