Za projektem firmy Saga stoi Sollers Consulting, założona w Polsce spółka doradcza specjalizująca się we wdrażaniu oprogramowania
Brytyjski ubezpieczyciel Saga uruchomił nowy portal dla klientów. Teraz mogą samodzielnie odnawiać swoje polisy, dokonywać w nich zmian, a także zarządzać dokumentami bez konieczności kontaktowania się z centrum obsługi klientów. Ciekawostką jest fakt, że od strony technologicznej za projekt odpowiadała polska firma technologiczna Sollers Consulting.
Saga kieruje swoje usługi szczególnie do klientów w wielu 50+. Dlatego tworząc portal pozwalający ubezpieczonym na samodzielną obsługę swoich polis, wzięto pod uwagę oczekiwania i potrzeby tej grupy wiekowej. Serwis został zaprojektowany głównie z myślą o korzystaniu z niego na urządzeniach mobilnych. Obecnie działa już część portalu umożliwiająca obsługę ubezpieczeń komunikacyjnych, a w niedalekiej przyszłości ubezpieczeni będą mogli za jego pomocą zarządzać również polisami mieszkaniowymi. Jak zaznacza Grzegorz Podleśny, partner w Sollers Consulting, ze względu na pandemię koronawirusa projekt udało się zrealizować zdalnie.
Sollers Consulting to firma doradcza, specjalizująca się we wdrażaniu oprogramowania. Założona 20 lat temu w Polsce spółka działa dziś na wielu rynkach, a swoje biura ma w Warszawie, Lublinie, Poznaniu, Gdańsku, Kolonii, Tokio i Paryżu. Swoje usługi kieruje w szczególności do ubezpieczycieli, banków i firm leasingowych.