Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Podwyżki cen w InPoście. Nadanie przesyłek w dwóch typowych gabarytach o 1 zł droższe

Nowe ceny będą obowiązywać od 1 kwietnia. Zmiany dotyczą zarówno klientów detalicznych, jak i biznesowych

InPost zdecydował się wprowadzić zmiany w cennikach usług kurierskich i paczkomatowych. Nowych cen należy się spodziewać od 1 kwietnia. Najważniejszą zmianą dla klienta detalicznego jest podniesienie cen wysyłki przesyłek – zarówno tych nadawanych przez paczkomat, jak i tych, po które przyjedzie kurier.

Przeczytajcie także: InPost chce przejąć swojego francuskiego odpowiednika

Według nowego cennika za wysłanie paczki w ramach usługi paczkomatowej zapłacicie 12,99 zł za gabaryt "A" (paczka o wymiarach do 80 x 360 x 640 mm), 13,99 zł za gabaryt "B" (do 190 x 380 x 640 mm) i 15,49 zł za gabaryt "C" (największe przesyłki – do 410 x 380 x 640 mm). To w przypadku przesyłek małych i średnich o 1 zł drożej niż wcześniej, a w przypadku największych – o 50 gr więcej.

Jeśli przesyłki ma od Was odebrać kurier, to za jego przyjazd zapłacicie 6,15 zł przy nadawaniu jednej paczki, 5,54 zł przy dwóch, 4,92 zł przy trzech, a 4,31 zł przy czterech. Od pięciu przesyłek w górę nie ponosicie dodatkowego kosztu za odbiór paczek przez kuriera.

Zmiany dotyczą również klientów biznesowych. Podwyższeniu ulegną ceny przesyłek paczkomatowych i kurierskich, w tym także paczek niestandardowych, oraz opłaty za weryfikację wagi i wymiarów dla przesyłek kurierskich. Z pełnym cennikiem, który będzie obowiązywał od początku kwietnia, zapoznać się można pod tym linkiem.

InPost zmiany tłumaczy w następujący sposób: "podyktowane są one szeregiem inwestycji, jakich dokonaliśmy w 2020 roku, takich jak intensywny rozwój sieci paczkomatowej czy otwarcie drugiej Sortowni Centralnej, a także zaistnieniem istotnych czynników zewnętrznych, które wygenerowały wymierny wzrost kosztów operacyjnych po naszej stronie. Czynniki te to m.in.: inflacja, rosnące ceny energii elektrycznej, wzrost płacy minimalnej czy pandemia COVID-19."

Przeczytajcie także: Allegro Smart dla biznesu

Jak mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, również od 1 kwietnia InPost zacznie wycofywać możliwość nadawania przesyłek bez etykiety bezpośrednio w paczkomacie. Do tej pory można było taką przesyłkę nadać za pomocą ekranu dotykowego w maszynie. Teraz przesyłki bez etykiety będzie można wysyłać jedynie za pomocą aplikacji InPost Mobile. Zmiana ta nie ma wpływu na nadawanie paczek, do których wcześniej wygenerowaliście etykietę i opłaciliście ją, korzystając np. ze strony internetowej InPostu.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies