W ramach promocji Alior oferuje nowym klientom darmowy dostęp do e-porad przez 12 miesięcy
We współpracy z PZU Zdrowie Alior Bank zapewni klientom dostęp do zdalnych porad lekarskich. Oferta skierowana jest do nowych klientów, którzy założą Konto Jakże Osobiste. W ramach promocji będą mogli korzystać z darmowych e-konsultacji u internisty przez 12 miesięcy, pod warunkiem że spełnią kilka wymogów.
Bank zapewni klientom nielimitowane porady lekarskie w zakresie POZ (w tym recepty, skierowania i zwolnienia) za pośrednictwem infolinii medycznej PZU oraz portalu pacjenta mojePZU.pl. Aby otrzymać kod uprawniający do korzystania z usług telemedycznych, należy złożyć wniosek o Konto Jakże Osobiste na specjalnej podstronie Alior Banku, zaakceptować regulamin promocji i wyrazić wymagane zgody. Po założeniu rachunku trzeba w ciągu 30 dni zalogować się do aplikacji Alior Mobile i wykonać co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe kartą lub Blikiem. Po spełnieniu tych warunków klient otrzyma SMS z kodem umożliwiającym aktywowanie usługi. Te same warunki (przynajmniej jedno logowanie do aplikacji w miesiącu oraz co najmniej trzy transakcje bezgotówkowe kartą lub Blikiem) trzeba spełniać co miesiąc, aby zachować dostęp do darmowych e-porad przez cały rok. Niespełnienie wymogów przez dwa miesiące z rzędu skutkuje dezaktywacją usługi.
Promocja trwa do 24.10.2021 r. lub do wyczerpania puli nagród i jest dostępna dla klientów, którzy w okresie od 1 stycznia 2020 r. do dnia przystąpienia do promocji nie posiadali rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Banku.
Jak na razie Alior Bank proponuje usługi telemedyczne w ramach akcji promocyjnej. Wydaje się jednak, że w dłuższej perspektywie bank może postawić mocniej na rozwój tego typu ofert. Zwłaszcza że może wykorzystać potencjał wynikający z bycia w jednej grupie finansowej z PZU Zdrowie.
Można się też spodziewać, że usługi medyczne będą się pojawiać w ofercie kolejnych banków funkcjonujących na polskim rynku. Wcześniej telemedycynę do swojej oferty wprowadził Santander, który we współpracy z Visą umożliwił swoim klientom wykupienie dostępu do e-konsultacji dostarczanych przez platformę Telemedico. Ten obszar wskazali również jako perspektywiczny przedstawiciele rynku, którzy rozmawiali o przyszłości usług dodatkowych w bankowości podczas ostatniego programu z cyklu Cashless Live. Całą rozmowę możecie znaleźć na kanale cashless.pl na YouTube. A dowiecie się z niej, m.in. jakie jeszcze inne obszary, oprócz zdrowia, będą w centrum zainteresowania banków, jak będzie się rozwijała oferta tzw. VAS-ów w bankowości oraz w jakim modelu instytucje planują poszerzać zakres oferowanych przez siebie wartości dodanych.