Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności odroczone Twisto w 10 tys. nowych e-sklepów. Odłożycie płatność nawet za pizzę

Klienci Pizzy Hut będą mogli odłożyć płatność za zamówienie na 21 dni, a zarejestrowani użytkownicy Twisto nawet na 45 dni

Twisto informuje o nawiązaniu współpracy z Pizzą Hut. Klienci restauracji będą mogli dzięki temu odroczyć płatność za swoje zamówienia składane online. W tym celu należy wybrać Twisto jako metodę płatności podczas finalizacji zakupu na stronie internetowej restauracji albo w jej aplikacji mobilnej. Pozwoli to odłożyć płatność do 21 dni bez dodatkowych kosztów. Dla zarejestrowanych klientów okres ten może wynieść nawet do 45 dni.

Przeczytajcie także: Płatności kodami QR na lotnisku w Monachium

Przy okazji fintech chwali się również, że w II kwartale tego roku płatności Twisto zostały wdrożone w 10 tys. nowych miejsc, w tym w największych polskich sklepach internetowych z różnych branż. Mowa m.in. nbsklep.pl, ochnik.com, oleole.pl czy wkruk.pl. To efekt integracji rozwiązania Twisto z PayU.

Dziś w serwisie cashless.pl mogliście również przeczytać, że współpracę z PayU nawiązał także inny dostawca finansowania – Smartney. Dzięki temu klienci sklepów, które udostępniają płatność za pośrednictwem PayU, będą mogli sfinansować swoje zakupy pożyczką dostarczoną przez ten fintech.

Przeczytajcie także: PayNow pomoże ograniczyć liczbę porzuconych koszyków

A same płatności odroczone to coraz bardziej popularna metoda finansowania zakupów. Z danych przytoczony przez Twisto wynika, że udział tego rozwiązania, zwanego z języka angielskiego buy now pay later (BNPL), w rynku europejskich płatności e-commerce wynosi obecnie 7,4 proc., a szacuje się, że do 2024 r. wzrośnie do 13,6 proc. Świadomość istnienia tej metody płatności rośnie również w Polsce. Według danych Twisto już 60 proc. Polaków słyszało o możliwości sfinansowania zakupów w ten sposób.

Największym zainteresowaniem cieszy się odraczanie płatności przy zakupach odzieży i elektroniki, o czym decyduje chęć przymierzenia ubrań lub sprawdzenia zamówienia o większej wartości przed zapłatą. Szczególnie przy większych kwotach odłożenie płatności może też stanowić chwilową ulgę dla portfela. W tym kontekście mniej zrozumiałe jest natomiast wprowadzanie BNPL jako metody płatności za zamówienie w restauracji. Być może jednak moda na kup teraz, zapłać później rozpowszechni się tak bardzo, że klienci będą chcieli w ten sposób płacić nawet za pizzę.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies