Na razie trudno przewidzieć, kiedy uda się usunąć usterkę i przywrócić poprawne działanie aplikacji
O kłopotach z działaniem aplikacji mPay poinformował jeden z czytelników. Nie można wykonać żadnej transakcji, ani nawet zalogować się do aplikacji. Nie działa również strona internetowa operatora. mPay potwierdza problem. - Wystąpiła czasowa przerwa w działaniu aplikacji. Jest spowodowana awarią jednego z głównych węzłów sieciowych. Z tego powodu nie możemy określić dokładnej godziny przywrócenia prawidłowego funkcjonowania aplikacji. Pracujemy nad usunięciem usterki – powiedziano mi w biurze prasowym spółki.
Przedstawiciele mPay podkreślają również, że wszyscy użytkownicy aplikacji zostali powiadomieni o awarii w wiadomości e-mail. Deklarują także, iż wszelkie reklamacje z nią związane będą rozpatrywane na korzyść użytkowników.
mPay to prekursor płatności zdalnych na naszym rynku. Obecnie za jego pomocą można kupować bilety komunikacji miejskiej oraz opłacać parkowanie w płatnych strefach w kilkudziesięciu miastach w Polsce.
To druga w ostatnim czasie awaria aplikacji do płatności zdalnych. Kilka dni temu podobne kłopoty spotkały klientów największej spółki działającej w tym obszarze, czyli SkyCash. Problemy trwały kilka godzin. Z doniesień czytelników wynika, że SkyCash zwrócił już im środki pobrane wówczas nienależnie z ich rachunków.
AKTUALIZACJA
W nocy z czwartku na piątek przywrócono prawidłowe działanie aplikacji