Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Przygotujcie drobne na bilet albo na parkomat. Trwa awaria aplikacji mPay

Na razie trudno przewidzieć, kiedy uda się usunąć usterkę i przywrócić poprawne działanie aplikacji

O kłopotach z działaniem aplikacji mPay poinformował jeden z czytelników. Nie można wykonać żadnej transakcji, ani nawet zalogować się do aplikacji. Nie działa również strona internetowa operatora. mPay potwierdza problem. - Wystąpiła czasowa przerwa w działaniu aplikacji. Jest spowodowana awarią jednego z głównych węzłów sieciowych. Z tego powodu nie możemy określić dokładnej godziny przywrócenia prawidłowego funkcjonowania aplikacji. Pracujemy nad usunięciem usterki – powiedziano mi w biurze prasowym spółki.

Przeczytajcie także: W sklepach stacjonarnych Blik rośnie szybciej niż w e-commerce

Przedstawiciele mPay podkreślają również, że wszyscy użytkownicy aplikacji zostali powiadomieni o awarii w wiadomości e-mail. Deklarują także, iż wszelkie reklamacje z nią związane będą rozpatrywane na korzyść użytkowników.

mPay to prekursor płatności zdalnych na naszym rynku. Obecnie za jego pomocą można kupować bilety komunikacji miejskiej oraz opłacać parkowanie w płatnych strefach w kilkudziesięciu miastach w Polsce.

Przeczytajcie także: Parkowanie ze SkyCash jeszcze łatwiejsze

To druga w ostatnim czasie awaria aplikacji do płatności zdalnych. Kilka dni temu podobne kłopoty spotkały klientów największej spółki działającej w tym obszarze, czyli SkyCash. Problemy trwały kilka godzin. Z doniesień czytelników wynika, że SkyCash zwrócił już im środki pobrane wówczas nienależnie z ich rachunków.

AKTUALIZACJA

W nocy z czwartku na piątek przywrócono prawidłowe działanie aplikacji

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies