Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Money backi trafiły do płatności mobilnych

Promocje proponowane dotąd najczęściej przez banki użytkownikom kart są coraz częściej wykorzystywane przez operatorów aplikacji płatniczych

Money back, zwany przez niektórych także cash backiem, to promocja polegająca na zwrocie części wydanych pieniędzy. Dotąd najczęściej wykorzystywana była przez banki, które w ten sposób zachęcały klientów do aktywnego używania kart płatniczych.

Przeczytaj także: mBank także nie wierzy w simcentryczne płatności mobilne?

Obecnie money back do promocji kart wykorzystywany jest rzadziej, przede wszystkim ze względu na spadek interchange. To prowizja pobierana przez banki od właścicieli punktów handlowo-usługowych z tytułu przyjętych przez nich płatności kartami. Jednak nie oznacza to, że money back trafi do lamusa. Coraz częściej służy bowiem do promowania płatności mobilnych.

Wkrótce w ten sposób zamierza zdobywać nowych klientów mPay. To prekursor płatności mobilnych na naszym rynku, który złapał wiatr w żagle po przejęciu przez Grupę Lew. Od 1 czerwca rozpoczyna akcję „Wakacyjny cash back”, w ramach której użytkownicy aplikacji mPay będą mogli odzyskać 10 proc. kwot wydanych za jej pośrednictwem na parkowanie w płatnych strefach oraz na bilety komunikacji miejskiej. Zwrot będzie ograniczony do 20 zł miesięcznie, a promocja potrwa do końca sierpnia.

Przeczytaj także: Billon wreszcie startuje w Aliorze i Plus Banku

mPay nie jest pierwszym operatorem płatności mobilnych, który wykorzystał money back do promocji swojego rozwiązania. Wcześniej robił to już np. BZ WBK, który w zakresie mobilnych płatności masowych współpracuje ze spółką SkyCash. W ubiegłym tygodniu użytkownicy aplikacji BZ WBK płacąc za parkowanie w centrach miast również mogli uzyskać 20 zł zwrotu poczynionych w ten sposób wydatków.

Money back znany jest również użytkownikom Blika. W kwietniu operator tego systemu płatności mobilnych oferował 10 proc. zniżki wszystkim klientom, którzy przy pomocy tego rozwiązania dokonywali zakupów w sklepie internetowym answear.com.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies