Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci MultiBanku dostaną wreszcie nowy system

Ale wszystkich korzystających z usług mBanku czeka bardzo długa przerwa, w trakcie której nie dostaną się na konta. Warto się przygotować

Na poniedziałek 19 października mBank zapowiedział udostępnienie nowego systemu transakcyjnego klientom byłego MultiBanku. Zmiana dotyczyć będzie ok. 600 tys. osób. Aby mogła się odbyć, mBank planuje sporą przerwę w dostępnie do niektórych swoich usług. Ograniczenia będą od godziny 23 w piątek aż do godz. 6 w poniedziałek rano.

W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku, aplikacja mobilna oraz system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów, a także wpłat na rachunki. mLinia banku i otwarte w weekend placówki będą działać jedynie w trybie informacyjnym.

Przeczytajcie także: Klienci Meritum dostaną nowe numery rachunków i stracą aplikację

Natomiast płatności kartą nie będą możliwe w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00. W tym czasie nie będzie więc można zapłacić kartą w sklepie ani podjąć gotówki z bankomatów. Lepiej zawczasu się na to przygotować.

mBank informuje, że po migracji klientów MultiBanku na nowy system nie zmienią się numery ich rachunków natomiast posiadane przez nich wszystkie produkty i usługi zostaną przeniesione. Klienci będą również mogli używać tych samych loginów i haseł co dotychczas, chyba że mają rachunki zarówno w mBanku jak i dawnym MultiBanku. Wówczas będą mieli dwa zestawy logowania.

Przeczytajcie także: Koniec z powiększaniem strony banku na smartfonie

Ponadto mBank podaje, że przeniesienie klientów na nowy system oznacza definitywne zamknięcie starego systemu transakcyjnego MultiBanku, jego strony informacyjnej a także archaicznej aplikacji mobilnej. Wszyscy zyskają dostęp do nowej aplikacji, z której teraz mogą korzystać tylko klienci mBanku.

Swoją drogą ciekaw jestem reakcji klientów, gdy zalogują się po raz pierwszy do nowego systemu. Niewątpliwie jest on kompletnie inny od tego, do czego dziś przyzwyczajeni są klienci MultiBanku. Cześć z nich na pewno nie będzie zadowolona. Z drugiej strony słyszę wiele głosów zniecierpliwienia od osób, które już nie mogą się doczekać zmiany. Choćby ze względu na fakt, że dzięki niej wreszcie będą mieli możliwość skorzystania z nowoczesnej aplikacji mobilnej.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies