Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
eService zmienił barwy

Największy operator terminali płatniczych na polskim rynku dostosował znak firmowy do wizerunku nowego inwestora

eService zarządza obecnie siecią ponad 100 tys. terminali POS, co daje mu pozycję lidera na polskim rynku. Od niedawna inwestorem strategicznym w spółce jest amerykańska korporacja EVO. Przeprowadzona niedawno zmiana logo ma na celu dostosowanie znaku graficznego polskiej spółki do standardu obowiązującego w EVO.

Przeczytajcie także: Śląski będzie dostarczać terminale

Obecnie eService zmienił barwy na niebieskie, charakterystyczne dla EVO. Zmieniło się także samo logo, które teraz wygląda tak:

logo eservice

Może wyglądać obco bo spółka nie zdecydowała się na masowy rebranding terminali funkcjonujących w punktach handlowych i usługowych. Logo na nich będą wymieniane sukcesywnie. Dlatego przez pewien czas na urządzeniach będziecie mogli zauważyć zarówno nowy jak i stary znak graficzny eService. A ten wyglądał tak:

eservice stare logo

Takie logo możecie znać z naklejek na terminalach lub z wydruków potwierdzeń płatności kartą. Zapamiętajcie je dobrze, bo wkrótce odejdzie do lamusa, podobnie jak szaro-pomarańczowe barwy eService. Spółka dokonała także gruntownej zmiany swojej strony internetowej.

Przeczytajcie także: NBP kupił akcje KIR od Pekao

Poprzednim właścicielem większościowym eService był bank PKO BP. Natomiast EVO podpisało umowę przejęcia biznesu rozliczeniowego należącego do jeszcze jednego banku działającego w Polsce – Raiffeisen Polbanku. Proces nie został jeszcze zakończony.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies