Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Biedronka i Orlen będą promować Visę

Startuje akcja zachęcająca do płatności kartami w dwóch największych sieciach detalicznych w Polsce

W ramach rozpoczynającej się dzisiaj kampanii promującej płatności bezgotówkowe klienci płacący kartami Visa za zakupy w sklepach Biedronka oraz za paliwo na stacjach Orlenu otrzymają specjalne oferty promocyjne. Każda płatność będzie nagradzana kodami umożliwiającymi skorzystanie ze zniżek i rabatów u jednego z partnerów promocji. A znaleźli się wśród nich: serwis Allegro, sieć C&A, Cinema City, Intersport, Praktiker, Telepizza oraz marki Orlenu: Stop Cafe i Verva.

Przeczytaj także: 60 zł w promocji od SkyCash dla uzytkowników samsungów

Podczas promocji klienci płacący visami w sklepach Biedronki lub na stacjach Orlenu otrzymają kody, które – po aktywacji za pomocą sms-a lub e-maila – umożliwią im skorzystanie ze specjalnej oferty u wybranego partnera promocji. Do wyboru jest np. 20 zł zniżki przy zakupach za minimum 100 zł poprzez aplikację mobilną Allegro, bilet do sieci kin Cinema City za 15 zł, 20 zł rabatu przy zakupach za ponad 150 zł w sieci Praktiker czy 10 groszy rabatu na każdy litr paliwa Verva.

Przeczytaj także: 8 najciekawszych kart, które znalazły się na rynku wiosną 2015 r.

Nowa promocja potrwa półtora miesiąca i ma otrzymać wsparcie marketingowe m.in. poprzez spoty w telewizjach ogólnokrajowych. Będzie reklamowana m.in. na paragonach.

paragon crop

Biedronka, największa sieć marketów w Polsce, długo wzbraniała się przed rozpoczęciem akceptacji kart argumentując, że koszty obsługi są za wysokie. Gdy jednak się na to zdecydowała zrobiła to z prawdziwym przytupem. Już latem ubiegłego roku, tuż po instalacji terminali kartowych, przeprowadziła w ogólnopolskich telewizjach kampanię informującą o tym, że w jej sklepach można płacić kartami. Przyniosło to efekty, bo już jesienią ubiegłego roku więcej niż co trzeci klient Biedronki płacił bezgotówkowo.

Znamienny jest też udział Orlenu w najnowszej kampanii Visy. Wystarczy przypomnieć, że jeszcze dwa lata temu firma ta organizowała promocje polegające na udzielaniu rabatu klientom płacącym gotówką.

Przeczytaj także: Bankomaty znowu podrożeją

Natomiast Visa kilka miesięcy temu zawiesiła swój projekt, w ramach którego wspierała finansowo agentów rozliczeniowych, czyli operatorów terminali płatniczych. Przedstawiciele Visy mówili wówczas, że rozwój obrotu bezgotówkowego w Polsce wciąż potrzebuje wsparcia, ale raczej nie poprzez dotowanie agentów rozliczeniowych, którzy stali się największymi beneficjentami zmian na naszym rynku. Nowa akcja może być jednym z elementów nowego podejścia Visy do wsparcia płatności bezgotówkowych.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies