Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Moneyback nie umarł. Możecie odzyskać 5 proc. wartości domowych rachunków, opłaconych kartą

Z promocji skorzystają klienci serwisu bm.pl, którzy za prąd czy gaz zdecydują się zapłacić kartą Visa

Bm.pl to serwis stworzony i zarządzany przez trójmiejską spółkę Blue Media. Przydaje się tym osobom, którym doskwiera obowiązek comiesięcznego pamiętania o domowych rachunkach. Serwis pozwala na to, by faktury za media i inne stałe opłaty regulowały się automatycznie. O tym jak działa bm.pl, mogliście przeczytać jako pierwsi na cashless.pl przed rokiem w tekście, który znajdziecie tutaj.

Przeczytajcie także: Telekomy mogą stracić zyski z SMS-ów premium

Teraz jest dodatkowa zachęta do tego, by z bm.pl skorzystać. Od początku czerwca trwa wspólna kampania Visa i właściciela serwisu bm.pl, pod hasłem „Nie trać życia na płacenie rachunków”. Klienci, którzy zdecydują się zapisać swoją kartę Visa w serwisie bm.pl i dokonywać w ten sposób cyklicznych płatności za rachunki, otrzymają 5 proc. zwrotu za takie płatności. Kampania potrwa do 3 lipca.

Płatności cykliczne są dostępne w Polsce od dawna, jednak nie cieszą się tak dużą popularnością jak w krajach Europy Zachodniej. Ich zaletą jest wygoda – są dokonywane automatycznie i obciążają bezpośrednio rachunek karty, która została zapisana u detalisty lub dostawcy płatności. Użytkownicy, którzy decydują się na ten sposób płacenia za rachunki, mogą mieć pewność, że zawsze zostaną one opłacone na czas, o ile na rachunku karty znajdują się potrzebne środki.

Przeczytajcie także: W Polsce jest już 413 tys. terminali zbliżeniowych

Płatności za rachunki w internecie można dokonywać dowolną kartą – debetową, kredytową lub przedpłaconą, wydaną zarówno klientom indywidualnym, jak i firmom. Transakcje tego rodzaju są traktowane jak płatności bezgotówkowe w sklepach internetowych. Nie są więc obarczone prowizją za przelew z rachunku karty.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies